امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۱۸۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۷     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
میانگین ۲۳ و ۱۰ بازیکن زیر ۲۳ سال در ترکیب پیکان
تیم فوتبال پیکان از نظر میانگین سنی در هفته نخست لیگ برتر آمارهایی جالب را به ثبت رساند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، پیکان تهران در هفته نخست لیگ برتر در شرایطی مقابل ملوان به برتری یک بر صفر رسید که طبق پیش‌بینی‌ها مجتبی حسینی سرمربی خودروسازان ترکیب کاملا جوانی را به زمین فرستاد و آمارهای عجیبی را از این حیث به ثبت رساند. پیکان که سال گذشته نیز بر اساس یک بررسی آماری به عنوان جوان ترین تیم قاره آسیا شناخته شد، حالا بار دیگر به نظر می‌رسد در آستانه تکرار این اتفاق است.

با بررسی شرایط سنی بازیکنان پیکان در مسابقه روز جمعه با ملوان انزلی به این نتیجه می‌رسیم که از مجموع 15 بازیکنی که برای خودروسازان بازی کردند، 10 نفر یا 23 ساله هستند یا شرایط سنی زیر 23 سال را دارند که یک رکورد بی نظیر در لیگ برتر فوتبال محسوب می‌شود.

پیکانی‌ها در این بازی با کاپیتانی سامان فلاح مدافع متولد 80 و 21 ساله خود به زمین رفتند تا اولین کاپیتان دهه هشتادی تاریخ لیگ برتر را هم در ترکیب این تیم شاهد باشیم.
با ارزیابی شرایط سنی بازیکنان پیکان (فیکس و تعویضی) که روز جمعه مقابل ملوان به میدان رفتند به این نتیجه می‌رسیم که این تیم با میانگین سنی حدود 23 سال در زمین حضور یافت که اگر مجتبی حسینی در دقایق پایانی مسابقه ابراهیم صالحی کاپیتان اول و بازیکن 30 ساله خود را به زمین نمی‌فرستاد این میانگین پایین‌تر هم می‌آمد.

البته که صالحی به عنوان مسن‌ترین بازیکن پیکان خود از مسن‌ترین بازیکن همه تیم های لیگ برتر جوان‌تر است و به عنوان یک باتجربه به خودروسازان کمک می‌کند.

در ادامه شرایط سنی بازیکنان اصلی و تعویضی پیکان مقابل ملوان انزلی را مشاهده می‌کنید:
ترکیب اصلی: فرهاد مجد کرمانشاهی(25 سال)، دانیال جهانبخش(23 سال)، میلاد بدرقه(25 سال)، سامان فلاح(21 سال)، امیرحسین غلامی(24 سال)، غلامرضا ثابت ایمانی(22 سال)، منصور باقری(23 سال)، علی رمضانی(21 سال)، مهدی لطفی(21 سال)، مجتبی حقدوست(26 سال) و ساسان حسینی(23 سال)
بازیکنان تعویضی: محمدحسین فلاح(22 سال)، محمدجواد آزاده(22 سال)، محمدرضا رئوفی منش(21 سال) و ابراهیم صالحی(30 سال)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها