أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۱۸۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۵     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
در حالی که آمریکا نفت روسیه را تحریم کرده اما نگران است باز هم نفت مسکو از یک کشور ثالث به بازار آمریکا راه پیدا کند.
هندی‌ها تحریم نفتی آمریکا علیه روسیه را دور زدند

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از هندو، آمریکا واردات نفت خام، فرآورده‌های نفتی، دیستیلت، ذغال سنگ و گاز از روسیه را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تحریم کرده است، اما حالا مقامات آمریکایی ابراز نگرانی کرده‌ و مدعی شده‌اند که این محصولات روسی از طریق هند به عنوان یک کشور ثالث وارد بازار آمریکا شده است.

یک مقام بانکی بلندپایه هند گفته که وزارت خزانه‌داری آمریکا به این کشور اعلام کرده که یک نفتکش هندی در وسط دریا از یک نفتکش روسی محموله نفتی دریافت کرده و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به بندر گوجورات در غرب هند منتقل کرده است. این نفت سپس پالایش شده و دوباره سوار بر نفتکش شده است.

سفارت آمریکا در هند‌‌‌‌‌‌‌ گفته ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌نفت پالایش شده بدون تعیین مقصد دوباره راهی دریا شده و در طول سفر مقصد خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیویورک تعیین کرده و محموله خود را به آمریکا آورده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها