يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۸۷۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
هافبک باتجربه پرسپولیس که تصور می‌شد با توجه به شرایط جدال با ذوب آهن فرصت حضور در ترکیب تیمش را به دست بیاورد، 90 دقیقه را روی نیمکت گذراند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، سیامک نعمتی در بازی برابر ذوب آهن در تصمیمی عجیب از سوی کادرفنی این تیم فرصتی برای بازی به دست نیاورد. این در حالیست که این تیم در جدال مقابل حریف اصفهانی در فولادشهر دست به تنها سه تعویض زد و به نظر می‌رسید قادر به سود بردن بهتر از کارت‌های تعویض خود باشد.

در روزی که یحیی گل محمدی به دلیل محرومیت از روی سکوها کار را دنبال می‌کرد، سرخ‌ها 20 دقیقه پایانی جدال با ذوب آهن را با یک یار بیشتر دنبال کردند و در نهایت نیز راهی به دروازه فرعباسی نیافتند تا لیگ را با یک امتیاز استارت بزنند.

کریم باقری و اوسمار ویه را در غیاب یحیی گل محمدی وظیفه هدایت تیم را به دست داشتند و این در حالی بود که سرمربی محروم سرخ‌ها نیز از روی سکوها در تلاش بود نکات فنی را به هر شکل ممکن به گوش نیمکت برساند تا در زمین فولادشهر به اجرا گذاشته شود.

نکته عجیب اینکه در روز غیبت پرشمار نفرات این تیم، پرسپولیسی‌ها تنها به انجام سه تعویض روی آورده و از سیامک نعمتی که تمام طول 45 دقیقه دوم را در حال گرم کردن بود، استفاده نکردند.

نعمتی که در فصول اخیر با حضور در پست‌های مختلف در سمت راست دفاعی، وینگر و حتی مهاجم، توانسته بود عملکرد قابل دفاعی از خود به جا بگذارد، در شرایطی که انتقاداتی زیادی نسبت به عملکرد شرزود تمیروف وجود داشت، فرصتی برای خودنمایی در فولادشهر به دست نیاورد تا افتتاحیه سرخ‌ها با نیمکت نشینی برای وی همراه باشد.

این در حالیست که به نظر می‌‎رسید با توجه به قدرت تکنیکی و شم گلزنی این بازیکن که بارها آن را به نمایش گذاشته، شاید تغییر دیدگاه کادرفنی پرسپولیس برای جایگزینی شرزود به جای سیامک نعمتی می‌توانست احتمالا با عملکرد بهتری در خط تهاجمی این تیم همراه شود. باید دید سیامک نعمتی در دیدارهای آتی چه شرایطی را در جمع سرخپوشان پشت سر خواهد گذاشت و آیا فرصت بازی را به دست می‌آورد یا ....

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها