يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۸۷۴
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
بهنام محمودی:
پیشکسوت والیبال ایران گفت: من همیشه قدردان زحمات داورزنی بودم و حتی از او چیزهای زیادی یاد گرفتم؛ اما باید افراد والیبالی بیشتری در کنارش حضور داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری 598، بهنام محمودی در گفت‌وگویی در خصوص کناره‌گیری سید محمد موسوی از تیم ملی والیبال اظهار داشت: موسوی برای والیبال ایران زحمات زیادی کشید و یکی از مفاخر والیبال ایران محسوب می‌شود. در خصوص کناره‌گیری‌اش از تیم ملی هم فدراسیون باید نقش پدری ایفا می‌کرد. اعتقاد دارم نباید نگاه قهری نسبت به این موضوع داشته باشیم؛ چون قرار نیست همه از ما تعریف و تمجید کنند.

پیشکسوت والیبال ایران در مورد اینکه آیا وی به موسوی توصیه کرده بوده از تیم ملی کناره‌گیری کند، گفت: بسیاری از بازیکنان پیشین و فعلی تیم ملی به من لطف دارند و در خصوص مسائل مختلف با من مشورت می‌کنند؛ اما در این خصوص صحبتی با موسوی نداشتم. اگر از من می‌پرسید به تیم ملی برود یا نه می‌گفتم اگر آماده هستی به تیم ملی برو. اعتقاد دارم اگر بازیکن به تیم ملی دعوت شد باید با تمام وجود در خدمت تیم ملی باشد. زمانی که شهرام ملی‌پوش شد به او گفتم اگر ۱۰ بازی هم بازیکن ذخیره بودی حق اعتراض نداری؛ چون همه بازیکنان سربازان تیم ملی هستند. شهرام حتی با وضعیت آسیب‌دیده در مسابقات انتخابی المپیک برای تیم ملی به میدان رفت و پس از آن عمل جراحی انجام داد. کسی هم از فدراسیون حال او را نپرسید.

وی افزود: به نظر من موسوی باید در صحبت‌هایش پخته‌تر عمل می‌کرد. در صورتی که این موضوع را به من اطلاع می‌دادند آن را حل می‌کردم. موسوی، معروف و بازیکنان هم‌نسل‌ آنها که برای تیم ملی زحمات زیادی کشیدند سرمایه‌های والیبال ایران هستند و حالا که در اواخر دوران بازیگری‌شان هستند باید به آنها کمک شود تا در مسیر مربیگری به مدارج عالی دست پیدا کنند. والیبال ایران در زمینه مربیگری هم می‌تواند موفق باشد و از روز اول هم موافق حضور مربیان ایرانی در تیم ملی والیبال بودم.

محمودی با اشاره به اینکه مشکل شخصی با داورزنی ندارد و با او تنها اختلاف نظر دارد، تصریح کرد: بسیاری از مسائل با حرف زدن حل می‌شود. اگر جلسات هم‌اندیشی برگزار شود ما والیبالی‌ها می‌توانیم راهکارهای زیادی برای پیشرفت والیبال ایران ارائه دهیم. من همیشه قدردان زحمات داورزنی بودم و از او چیزهای زیادی هم یاد گرفتم؛ اما باید افراد والیبالی بیشتری در کنارش باشند. چون اهالی والیبال، دلسوز این رشته هستند. ضمن اینکه ما اگر با هم دعوا هم کنیم در نهایت یک هدف مشترک که اعتلای والیبال کشور است داریم.

وی در پایان درباره اینکه تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی جهان چه شرایطی خواهد داشت: خاطرنشان کرد: تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان کار سخت‌تری نسبت به لیگ ملت‌ها خواهد داشت؛ اما الان بازیکنان با هم هماهنگ‌تر از قبل شده‌اند و استرس کمتری دارند. باید همه کمک کنیم تا تیم ملی اعم از بازیکنان و کادرفنی شرایط آرامی داشته باشند. الان زمان نقد کردن نیست؛ حتی اگر نقدها درست باشد

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها