يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۸۹۴
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
متاسفانه طی هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل قلبی حال برادرم بد شد و مجبور شدیم که وی را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، محمود کاسبی برادر محمد کاسبی پیرامون آخرین وضعیت برادرش محمد کاسبی گفت: متاسفانه طی هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل قلبی حال برادرم بد شد و مجبور شدیم که وی را برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل کنیم.

وی در همین راستا ادامه داد: برادرم در حال حاضر در بیمارستان بستری است، وضعیت عمومی وی چندان خوب نیست و به مداوای مستقیم زیر نظر پزشکان نیازمند است.

زمان ترخیص محمد کاسبی مشخص نیست
کاسبی درباره آخرین وضعیت بازیگر سریال «خوش رکاب» خاطرنشان کرد: همه چیز دست خداست، من نمی‌توانم نظر قطعی در مورد وضعیت برادرم بدهم، زیرا شرایط وی پایدار نیست و هر روز به نوعی متفاوت است، هنوز از سوی پزشکان درمان ادامه دارد و فعلا خبری از ترخیص برادرم نیست.

گفتنی است که محمد کاسبی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از ابتدای امسال به دلیل جراحی و مشکل قلبی بارها راهی سی سی یو شده است، وی تا هفته‌های پیش در خانه تحت مراقبت بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها