يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۱۹۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۲۴ مرداد ۱۴۰۱
داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا:
" این زن شرافت ایرانی بودن خودش را به قیمت اخذ ملیت آمریکایی فروخته و سوگند خورده در راستای منافع آمریکا و ضد ایران فعالیت کند"

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، در خبرها داشتیم که مسیح علینژاد در حاشیه­‌ی منزلشون در آمریکا در معرض یک تهدید امنیتی قرار گرفته! خبری که وقتی  شواهد و قرائن آن منتشر شد بیشتر شبیه یک کمدی هالیوود بود.

 در همین راستا، داریوش سجادی، تحلیلگر سیاسی ساکن آمریکا در گفتگویی تلوزیونی به این موضوع اشاره کرد و گفت: مسیج علی نژاد صرف نظر از تمام تئاترهایی که طی سالهای گذشته اجرا کرده به دلیل ابتلایش به نژند روانی(اختلالات روانشناختی) قابل ترحم و مستحق شفقت و توجه و درمان است.

وی ادامه داد: خانم علی نژاد رسما و در کمال اختیار، سوگند خورده که همه‌­ی تعلق خاطر و وفاداری­اش به کشور و حکومت و هویت ملی قبلی‌­اش را کنار بگذارد و تمام قد خودش را ذیل هویت آمریکائی تعریف کند و برای این  کشور و مسائل این کشور و مصائب این کشور ابراز علاقه و فعالیت جان نثارانه کند.

مع الأسف این خانم متوجه نیست که تنها تا زمانی که بتواند ارّابه سیاستهای بزهکاران آمریکا علیه ایران به گردن بکشد مورد توجه دولتمردان آمریکا است. قدر مسلم دولتمردان آمریکائی باید تا آن اندازه شعور داشته باشند تا بفهمند کسی به زادگاه و خواستگاه خودش وفادار نیست و به این راحتی میتواند از میهن و خواستگاه و زادگاه خودش ترک هویت بکند این عنصر، عنصر قابل اعتمادی برای شهروند آمریکائی شدن هم نمیتواند باشد!

علی نژاد ها قربانی مظلوم ولی متوّهم تمدنی هستند که ساده دلانه مثل گوسفندهای سرگشته به گرگهای در کمین نشسته شان در غرب پناه بردند. از علی نژاد ها و امسال علی نژادها،  فرزانه روستایی ها، شادی صدرها، شادی امین‌ها و دیگر زنانی از این دست نباید متنفر بود و باید به چشم بیمار به آنها نگاه کرد و دغدغه‌­ی درمانش را داشت!   

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۴
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها