أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۰۱۷
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۲۵ مرداد ۱۴۰۱
سخنگوی دولت از افتتاح هزار و ۷۰۰ طرح با ارزش ریالی بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها موجب اشتغال ۴۳ هزار نفر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه‌شنبه ۲۵ مرداد در نشست خبری اظهار داشت: در آستانه یک سالگی دولت قرار داریم و گزارشاتی برای ارائه به شما آماده کرده‌ام.

سخنگوی دولت گفت: مردم و رسانه‌ها شاهد گزارشات وزرای دولت در نشست‌های خبری بودند و گزارشات مکتوب هم برای ارسال برای مسؤلان و رسانه های آماده شده است. وزرای دولت به نمایندگی از دولت به استان‌ها سفر خواهند کرد تا هم خدمت به مردم را ارائه کنند و هم طرح‌های استان‌ها را عملیاتی کنند و پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی با بیان اینکه شعار هفته دولت «هفته مردم» است ادامه داد: هفته دولت برای هر‌روز نام گذاری شده است؛ روز چهارشنبه دوم شهریور عنوان میثاق‌با ولایت است، روز‌پنجشنیه عنوان فساد ستیزی و جمعه تحول و خلاقیت و شنیه عنوان خانواده و سلامت و یکشنبه اخلاق و معنویت و دوشنبه دانش‌و پیشرفت و سه شنبه  شجاعت عقلانیت معرفی شده است.

بهادری جهرمی گفت: در هفته دولت طرح‌هایی در سطح وزرا و معاون و رئیس‌جمهور عملیاتی خواهد شد؛ یک هزار و ۷۰۰ طرح که ارزش ریالی آن بیش ۹۰ هزار میلیارد تومان خواهد بود که فعال شدن این طرح‌ها موجب اشتغال به کار ۴۳ هزار نفر خواهد شد.

وی در رابطه با افزایش حقوق بازنشستگان تصریح کرد: سازمان امور اداری و استخدامی کشور پیشنهادی داده بود که این پیشنهاد برای افزایش حقوق کارمندان دولت نهایی شده است تا بتواند جبران حقوقی را برای کارمندان داشته باشد تا ان‌شاءالله امکان اجرایی شدن هم فراهم شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها