أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۱۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
۴۰۰ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز
سرمربی اسبق استقلال که به تازگی رکورد جاودانه 1002 امتیاز در لیگ برتر را به نام خودش زده با پیام تبریک استقلالی‌ها مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه" پیروزی گل‌گهر سیرجان برابر تراکتور تبریز، امیر قلعه‌نویی را به عنوان اولین سرمربی 1000 امتیازی لیگ برتر معرفی کرد. امیر که این امتیازها را در تیم‌های استقلال اهواز، استقلال تهران، مس کرمان، سپاهان، تراکتور، ذوب‌آهن و گل‌گهر سیرجان کسب کرده، از سوی تیم‌های نساجی و سپاهان بابت این رکوردشکنی پیام تبریک دریافت کرده بود و همه منتظر بودند تا ببینند استقلال به عنوان تیمی که قلعه‌نویی بیشترین امتیازش را با آن به دست آورده چه زمانی این دستاورد ویژه را با کاپیتان و سرمربی اسبقش تبریک می‌گوید.


در نهایت، صبح امروز باشگاه استقلال با انتشار پیامی روی خروجی کانال رسمی باشگاه، این موفقیت را به قلعه‌نویی تبریک گفت و ضمن آرزوی موفقیت برای او نوشت: "تبریک به آقای امیر قلعه نویی پس از کسب هزار امتیاز در تاریخ لیگ برتر که ۴۰۲ امتیاز آن در تیم استقلال تحقق یافته است. برای تمامی اعضای خانواده استقلال بزرگ، آرزوی موفقیت و سلامتی داریم."
گفتنی است امیر قلعه‌نویی با کسب سه قهرمانی برای آبی‌ها در تاریخ لیگ برتر به عنوان پرافتخارترین سرمربی این باشگاه در این فرمت از مسابقات شناخته می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها