أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۲۱۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۷     ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
تیم ملی فوتبال ایران در حالی آماده برگزاری اردوی خود در شهریور و مهرماه می‌شود که اظهارات اخیر سرپرست این تیم شائبه عدم دعوت از بعضی بازیکنان شاخص را جدی‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری 598، تیم ملی فوتبال ایران اردوی خود را از ۲۰ یا ۲۱ شهریور با حضور بازیکنان داخلی در تهران آغاز می‌کند و سپس ۲۷ شهریور به اتریش می‌رود. قرار است تیم ملی ایران در اتریش با اروگوئه و سنگال دیدار کند تا آخرین فرصت برای محک زدن بازیکنان و زیر نظر گرفتن آنها رقم بخورد.

این در حالی است که تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر شرایط عجیبی را تجربه کرد و اختلافات داخلی در این تیم بین بازیکنان، سرپرست و سرمربی به اوج خود رسید. بعد از برکناری و ابقای کار اسکوچیچ در تیم ملی که جایگاه مربی کُروات را به شدت متزلزل کرد، بازیکنان هم با انتشار بیانیه‌هایی در اینستاگرام، به اختلاف‌ها بر سر ادامه کار با اسکوچیچ دامن زدند.

در میان مخالفان اصلی اسکوچیچ اسامی نفرات شاخصی از تیم ملی همچون مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، احسان حاج صفی و کریم انصاریفرد به چشم می‌خورد. همه این بازیکنان لژیونر هستند و در تیم‌های اروپایی بازی می‌کنند.

در هفته‌های گذشته و بعد از ابقای اسکوچیچ از سوی فدراسیون فوتبال، شایعاتی مبنی بر احتمال عدم دعوت از مخالفان سرمربی تیم ملی مطرح شد. هرچند دعوت نشدن مهدی طارمی به خاطر شرایط بسیار آماده‌ای که این روزها در تیم پورتو پرتغال دارد کمی بعید به نظر می‌رسد اما حاج صفی و انصاریفرد دو کاپیتان تیم ملی در خطر از دست دادن اردوی بعدی هستند.

حمید استیلی سرمربی تیم ملی هم در تازه‌ترین گفتگوی خود، مطالبی را بر زبان آورد که ظاهراً بی ارتباط با خط خوردن بعضی از ملی پوشان نیست.

استیلی شب گذشته در گفتگو با شبکه خبر، اختلافش با سرمربی تیم ملی را تکذیب نکرد و گفت: دو روز پیش (یکشنبه) جلسه خوبی همراه ماجدی و اسکوچیچ داشتیم که فوق العاده جلسه خوبی بود. درباره برنامه آینده تیم ملی و اردوها صحبت کردیم و همه مشکلاتی که از قبل داشتیم را کنار گذاشتیم.

وی با بیان اینکه مشکلات گذشته صد درصد آسیب شناسی شده است، ادامه داد: هم من، هم ماجدی و هم اسکوچیچ نشستیم و تقریباً توانستیم مشکلات را پیدا کنیم. ان شاءالله در اردوی بعد این مشکلات را نداریم. این مستلزم حمایت رسانه‌ها و پیشکسوتان است. چیزی که برای ما مهم است، آرامش تیمی است که کمک می‌کند شرایط تیم ملی روز به روز بهتر و یکدلی حاکم بشود.

اختلافات استیلی با اسکوچیچ و ایجاد حاشیه برای تیم ملی در پی این اختلاف هم بر هیچکس پوشیده نیست اما جایی که سرپرست تیم ملی از رسانه‌ها و پیشکسوتان درخواست حمایت دارد، احتمالاً مربوط به کنار گذاشتن بازیکنان است.

در واقع سرپرست تیم ملی از همین حالا می‌خواهد جلوی ایجاد هجمه و انتقادات را در صورت خط خوردن بازیکنان شاخص تیم ملی بگیرد و در نهایت باید دید اسکوچیچ کدام نفرات را از آخرین اردو پیش از جام جهانی کنار می‌گذارد.

 

منبع: مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها