أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۲۲۵۵
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
بهروز عطایی:
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: هنوز با آمادگی ۱۰۰درصد فاصله داریم اما روندمان رو به رشد است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، بهروز عطایی پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر درخصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ایران نسبت دو بازی قبلی مقابل اوکراین و لهستان عملکرد بسیار بهتری داشت. به هر حال برای بازی‌های سخت‌تر و مهمتر آماده می‌شویم. بازیکنان ایران در توپ‌هایی که شرایط مناسبی نداشتند، عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در کارهای دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم. مقابل لهستان تنها یک دفاع داشتیم و امروز موفق به انجام ۱۶ دفاع شدیم و این نشان می‌دهد که روندمان مثبت بوده است. در مجموع فکر می‌کنم با آمادگی ۱۰۰درصدمان فاصله داریم و سعی می‌کنیم در بازی تدارکاتی پیش رو به آمادگی بالاتری برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد استفاده از ترکیب‌های مختلف و میزان شناختش از شرایط بازیکنان، گفت: فکر می‌کنم شرایط خیلی خوب بود. معنوی‌نژاد به عنوان بازیکنی که توانست نظرها را به خود جلب کند و عملکرد خوبی هم داشت ما را به اهداف مان نزدیک‌تر کرد. جواد کریمی و مجرد هم که در مقطعی مصدوم بودند عملکرد مناسبی داشتند. بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند روند رو به رشدی داشتند و این یک فرایند خوب برای تیم ایران است.

تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر مقابل صربستان قرار گرفت و به‌رغم نمایش خوب و رقابتی نزدیک، سه بر دو مغلوب این تیم شد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال جام واگنر لهستان با حضور چهار تیم ایران، صربستان، لهستان و آرژانتین برگزار می‌شود و شاگردان عطایی روز شنبه در سومین و آخرین مسابقه خود در این دوره از رقابت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران مقابل آرژانتین قرار خواهند گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها