أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۳۳۷
زمان انتشار: ۰۸:۴۸     ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ثبت بیش از دو میلیون نامه، درخواست و تماس تلفنی به رئیس جمهور طی یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در برنامه گفتگوی ویژه خبری، این حجم از مکاتبات را نشانه اعتماد و امیدواری مردم به دولت سیزدهم دانست و گفت: همچنین در یکسال گذشته نمایندگان تام الاختیار رئیس جمهور در استان‌ها بیش از دویست هزار دیدار چهره به چهره با مردم داشته اند.

وی از حل ۲۴۳ مورد از مشکلات عمومی که در ارتباطات مردمی مطرح شده بود خبر داد و افزود: هزار و ۳۰۹ مورد از مشکلات و مسائل عمومی هم در حال پیگیری و بررسی‌های کارشناسی است.

صالحی به تشکیل میز ارتباطات مردمی در استان‌ها پیش از سفرهای استانی رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: شش گروه تخصصی در استان‌ها مکلف به پیگیری دستورات رئیس جمهور و اعضا هیئت دولت که در ارتباطات مردمی مطرح می‌شود هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها