أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۳۶۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: افزایش تولید و عرضه هر خودرویی به بازار منجر به کاهش قیمت آن محصول و نزدیکی قیمت کارخانه با بازار خواهد شد.

صدا و سیما/ ­رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفت: افزایش تولید و عرضه هر خودرویی به بازار منجر به کاهش قیمت آن محصول و نزدیکی قیمت کارخانه با بازار خواهد شد.

آقای سعید موتمنی گفت: خودروسازان عرضه برخی خودرو‌ها را افزایش دادند و همین عامل باعث افت قیمت این محصولات در بازار آزاد شد به طور مثال پژو ۲۰۷ در تاریخ ۲۲ تیر ۵۶۰ میلیون تومان بود که همین خودرو امروز ۴۶۰ میلیون تومان معامله شد و بدین ترتیب با افزایش عرضه, ۱۰۰ میلیون تومان در یک ماه کاهش یافت.

­به گزارش پایگاه 598، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو در ادامه افزود: اکنون خودرو‌هایی مانند پژو ۲۰۶ و سمند که فاکتور نمی‌شوند و عرضه کمی دارند، قیمتشان کاهش نیافته است؛ پژو پرشیا با افزایش عرضه، ۲۰ میلیون تومان در یک هفته کاهش یافت.

موتمنی تشریح کرد: اگر خودروسازان هر روز ۳۰۰ خودرو به بازار عرضه کنند، قیمت خودرو در بازار به کارخانه نزدیک شده و دیگر شاهد اختلاف قیمت ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیونی بین کارخانه و حاشیه بازار نخواهیم بود.

وی گفت: از طرفی خریدار نیز در بازار وجود ندارد و رکود در بازار خودرو حاکم است همچنین یکی از دلایل کاهش نیافتن قیمت خودرو نیز وجود برخی دلالان است که بازار را تشنه نگه می‌دارند و نمی‌گذارند قیمت برخی خودرو‌ها کاهش یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها