أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۳۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۳۰ مرداد ۱۴۰۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های همه در زمینه اقدامات در راستای شهدا استفاده شود، گفت: حرکت‌های جزیره‌ای در این مسیر آفت است و تمام کمیته‌ها باید برای یک هدف در کنار یکدیگر فعالیت کنند.

به گزارش پایگاه خبری 598، احمد حاجی‌زاده پیش از ظهر امروز در جلسه کنگره شهدای استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اینکه باید جوانان و نوجوانان در سطح شهر با شهدا ارتباط برقرار کنند، اظهار کرد: نگرانی ما بر این بوده که علی‌رغم تمام زحماتی که انجام‌شده است، هنوز جوانان با نام و سیره شهدا درگیر نشده باشند.

معاون استاندار قم: جزیره‌ای عمل کردن در مسیر شهدا آفت است

وی با بیان اینکه باید نتیجه فعالیت‌های انجام‌شده را در خیابان و تأثیر آن بر جوانان را ببینیم، مطرح کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند باید کنگره‌ها صدای شهید را باز و بلند کنند؛ یعنی تمام مردم باید از شهدا بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با اشاره به اینکه طبق بیان مقام معظم رهبری، شهدا تولید نشاط می‌کنند، عنوان کرد: متأسفانه امروز شاهد این‌گونه نشاط اجتماعی در جامعه نیستیم.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت‌های همه در این زمینه استفاده شود، خاطرنشان کرد: حرکت‌های جزیره‌ای در این مسیر آفت است و تمام کمیته‌ها باید برای یک هدف در کنار یکدیگر فعالیت کنند.

حاجی‌زاده با اشاره به اینکه فعالیت در عرصه شهدا توسط آموزش و پرورش اهمیت بسیار زیادی دارد، تصریح کرد: دبیرخانه کنگره باید نسبت به گزارشات و اقدامات حساس باشد و بازرسی لازم از اقدامات را انجام دهد.

وی با بیان اینکه باید به‌طور روزانه فعالیت در زمینه شهدا پیگیری شود، یادآور شد: اگر تمام امور را با شهدا مرتبط کنیم، شاهد سرعت در پیش‌برد اهداف و رسیدن به نتایج مطلوب خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها