امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۲۴۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۵     ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
رئیس مجلس شورای اسلامی در سومین روز اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: اولویت امروز کشور معیشت مردم است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز دوشنبه (31 مرداد) در سومین روز اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: نیازمند به یک تصمیم جهادی هستیم، در حقیقت به تعبیری جهاد تصمیم است که باعث انجام این کار می‌شود و گرنه درهمین گرداب که قرار گرفتیم می‌‌مانیم.

وی افزود: همه قبول داریم که حوزه معیشت دغدغه ماست؛ اولویت امروز کشور معیشت مردم است ولی ضرورت امروز و اولویت فردا تربیت است و نباید در معامله‌ای سراسر باخت قرار بگیریم که تربیت بدهیم و معیشت بگیریم.

قالیباف تصریح کرد: بنا بر باوری که به اهمیت آموزش و پرورش دارم، در هر موقعیتی بوده‌ام و هرجایی که توفیق خدمت داشته‌ام حتی اگر نسبتی با آموزش و پرورش نیز نداشته است، یکی از اولین اقداماتم این بود که به سرعت رابطه خود را با این حوزه برقرار کنم؛ چراکه باور دارم محور قوی شدن کشور در همه ابعاد، آموزش و پرورش، معلمان و مدارس هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها