امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۲۴۶۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۴     ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
معاون آب‌رسانی سازمان آب و برق خوزستان گفت: فرایند بهره‌‎برداری آزمایشی از طرح غدیر با 2 پمپ آغاز شد و از امروز با 5 پمپ ادامه پیدا می‌کند و با توجه به وسعت و ابعاد این پروژه، نیاز است تا پیش از بهره‌برداری اصلی، راه‌اندازی آزمایشی برای کنترل نهایی در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، صابر علیدادی‌ با اشاره به آغاز بهره‌برداری آزمایشی طرح میان مدت غدیر اظهار داشت: 30 مردادماه سال 1401، بهره‌برداری آزمایشی طرح غدیر با راه‌آندازی 2 پمپ آغاز شد که امروز 3 پمپ دیگر به مدار آمده و آب شرب با کیفیت با 5 پمپ به شبکه تزریق می‌شود.

معاون آبرسانی سازمان آب و برق خوزستان، در تشریح جزئیات راه‌اندازی طرح میان مدت غدیر گفت: با توجه به وسعت و ابعاد این پروژه نیاز است تا پیش از بهره‌برداری اصلی، راه‌اندازی آزمایشی برای کنترل نهایی در دستور کار قرار گیرد، بر این اساس با اتمام پروژه، عملیات کنترل هم‌اکنون در حال انجام است.

وی افزود: با اتمام فرآیند راه‌اندازی آزمایشی به زودی آب شرب با کیفیت از یکی از بهترین منابع آبی در اختیار مردم شریف خوزستان قرار خواهد گرفت و مسئله تامین آب شرب این بخش به طور بلند مدت حل خواهد شد.

 

* بهره‌برداری آزمایشی طرح میان مدت غدیر کمتر از یک سال از سفر رئیس جمهور به خوزستان

به گزارش فارس، بر اساس دورنمای در نظر گرفته شده برای طرح غدیر تا افق 1425 امکان تامین آب شرب معادل 450 میلیون متر مکعب در سال توسط این طرح از مبدا دز مهیا شده و منابع تامین میان مدت این طرح از رودخانه دز از طریق کانال موسوم به W2 انجام می‌پذیرد.

لازم به ذکر است، این طرح در اولین سفر استان رئیس‌جمهور به مقصد خوزستان مورد تاکید قرار گرفت و کمتر از یک سال از سفر رئیس جمهور، آماده افتتاح شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها