أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۴۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۹     ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
نماهنگ «نمره عالی» به کارگردانی علی یوسفی مفید با صدای رضا هلالی با موضوع بیعت نوجوانان با امام حسین(ع) تولید شد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط‌ عمومی اثر، نماهنگ نمره عالی به کارگردانی علی یوسفی مفید و تهیه‌کنندگی عبدالحسین میرداماد به همت مرکز موسیقی ماوا سازمان هنری رسانه‌ای اوج ویژه محرم سال ۱۴۰۱ ساخته شد. 

این‌ نماهنگ با محوریت عشق و علاقه نوجوانان به امام حسین(ع) با صدای رضا هلالی و همخوانی گروه‌های سرود آوای احسان و میعاد تولید شده است. بازیگران اصلی کار را نیز نوجوانان تشکیل می‌دهند و هدف این نماهنگ نشان دادن مشارکت این گروه سنی در هیات‌های امروزی است. 

خط داستانی این نماهنگ درباره بیعت نوجوانان با امام حسین(ع) و مشارکت آنان در راه‌اندازی هیات و عزاداری برای سیدالشهدا است. 

نماهنگ نمره عالی داستان خواهر و برادری‌ است که با الگو گرفتن از پدر و مادر خود سعی کرده‌اند در هیات عزاداری امام‌ حسین (ع) حضور داشته باشند و برای راه‌اندازی آن کمک کنند. 

شاعر و آهنگساز این نماهنگ سیدجواد پرئی است و امید روشن‌بین موسیقی آن را تنظیم کرده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها