أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۴۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
باشگاه استقلال اعلام کرد که نام مدافع این تیم در فهرست بازیکنان برای حضور در مسابقات فصل جدید لیگ برتر ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، «سیاوش یزدانی» مدافع تیم فوتبال استقلال در میانه فصل گذشته برای گذراندن خدمت سربازی راهی تیم ملوان شد اما در ابتدای فصل جدید و پس از اینکه توانست معافیت از خدمت را دریافت کند، از ملوان جدا شد تا به تیم پیشین خود بازگردد.

«محمدرضا کسرایی» مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال دیشب در یک گفت و گوی تلویزیونی اعلام کرد که مدارک مربوط به یزدانی از سوی باشگاه استقلال ارائه شده و نامه معافیت هم دارد ولی هنوز نام این بازیکن در لیست بازیکنان استقلال نیست.

امروز باشگاه استقلال مدعی شد که «برخلاف برخی اخبار منتشر شده، نام سیاوش یزدانی در لیست بازیکنان استقلال ثبت شده و مشکلی از این بابت وجود ندارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها