أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۲۵۴۱
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۰۱ شهريور ۱۴۰۱
باشگاه استقلال بابت اظهارات جواد خیابانی مجری صدا و سیما از او شکایت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، چند روز پیش بود که جواد خیابانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی، سری به تاریخ زد و پیرامون یکی از دربی های پایتخت ادعای بزرگی را مطرح کرد. این مجری و گزارشگر با سابقه صدا و سیما مدعی شد که در دربی سال 54 تعدادی از بازیکنان استقلال (تاج سابق) مرتکب تخلف دوپینگ شده اند.

خیابانی مدعی شد که همایون بهزادی در آن زمان به دنبال اثبات این مسئله بوده و به دلیل برخی فشارها، او را مجبور به عدم پیگیری موضوع کرده اند که در نهایت با استعفای بهزادی نیز همراه شده بود.

این ادعا واکنش های زیادی در فضای مجازی داشت و هواداران استقلال نسبت به صحبت های خیابانی گارد شدیدی گرفتند و این گزارشگر قدیمی در برنامه بعدی، تکه هایی از روزنامه های قدیمی آن زمان را برای اثبات صحبت هایش نشان داد.

حالا از باشگاه استقلال خبر می رسد که بخش حقوقی آبی ها قصد دارد به زودی از خیابانی به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت ببرد. در صورت تحقق این موضوع، آبی ها با این مجری صدا و سیما وارد یک پرونده حقوقی خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها