أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۵۱۲۵۵۶
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
نائب رئیس مرکز صلح روسیه در سوریه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور یک پایگاه تروریست های جبهه النصره را در شمال غرب سوریه بمباران کرده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از جهان نيوز، "اولیگ ایگوروف"، نائب رئیس مرکز آشتی روسیه در سوریه در اظهاراتی گفت که نیروی هوایی روسیه یک پایگاه گروه تروریستی "جبهه النصره" (تحریرالشام) را بمباران کرده است، این تروریست در بمباران مناطق خان شیخون و سراقب در استان ادلب دست داشته‌اند.

این مقام روس تاکید کرد که مرکز ارتباطات و مقر تروریست ها و همچنین انبار مهمات توپخانه ای منهدم شده است. وزارت دفاع روسیه در اوایل ماه جاری نیز اعلام کرد که در جریان گشت زنی هوایی در منطقه التنف (جنوب سوریه هم مرز با اردن و عراق) که تحت تصرف تروریست های آمریکایی است، مجموعه ای تروریستی را رصد و آن ها را به هلاکت رسانده است. 

بر اساس این گزارش، در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است که این گروه تروریستی موسوم به «لواء شهدا القریتین» در پناهگاه هایی مجهز در صحرا مخفی شده بودند و مقر آن ها در منطقه التنف سوریه بوده و توسط نیروهای ویژه ارتش آمریکا آموزش می‌دیدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها