يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۵۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم از خدمت‌رسانی این قرارگاه به ۵۰۰ هزار زائر عتبات عالیات همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری دانشجو، مهدی قربانی کرم در نخستین نشست خبری قرارگاه مردمی اربعین استان قم که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد، با بیان اینکه ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی از ۵ صفر تا ۳۰ صفر ادامه خواهد داشت و مقرر شده است که مسجد مقدس جمکران محل اصلی میزبانی از زائران اربعین حسینی باشد، افزود: شبستان امام حسن عسکری (ع) برای این امر در نظر گرفته شده که انتظار می‌رود حدود ۵۰۰ هزار زائر از خدمات این قرارگاه بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: در این زمان زائران ایرانی می‌توانند ۲۴ ساعت و زوار خارجی سه شبانه روز از خدمات این قرارگاه به صورت رایگان استفاده کنند.

قربانی کرم بابیان اینکه باید فضایی ایجاد شود تا زائران کشور‌های اسلامی در ایام اربعین خدمات مطلوبی دریافت کنند، عنوان کرد:خدمات رسانی به زائران اربعین در واقع رزمایشی برای آمادگی زمان ظهور است.

 

قم میزبان ۵۰۰ هزار زائر‌ اربعین حسینی

وی ادامه داد: ۱۱۴ نفر در معاونت‌ها و کارگروه‌های مردمی قرارگاه اربعین قم سازمان‌دهی شدند و بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ خادم در قرارگاه مشغول فعالیت خواهند بود.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان در پایان خاطرنشان کرد: عاشقان اهل بیت (علیهم السلام) می‌توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۲۴۳۴۰۰۷ بنام قرارگاه مردمی اربعین نزد بانک رسالت واریز کرده و کمک‌های غیرنقدی‌شان را به دفتر قرارگاه واقع در بلوار محمد امین، کوچه ۳، فرعی ۴، پلاک ۱۲ تحویل دهند.

قم میزبان ۵۰۰ هزار زائر‌ اربعین حسینی

قم میزبان ۵۰۰ هزار زائر‌ اربعین حسینی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها