أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۵۷۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تاثیر شناور شدن ساعت ادارات بر ترافیک تهران را بررسی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، سردار محمد حسین حمیدی با اشاره به شناور شدن ساعت ادارات، گفت: یکی از پیشنهادات قدیمی ما برای مدیریت ترافیک این است که ساعت کار ادارات شناور شود.

وی افزود: نتیجه اینکه همه یک ساعتی به محل کار بروند و یک ساعتی هم به منازل خود برگردند هیچ چیزی جز ترافیک نیست و با هر نگاه و مدیریتی که به آن نگاه کنیم باز هم باید با ترافیک درگیر شویم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در این زمانی که ساعت کار ادارات شناور بود ترافیک صبح‌ها زودتر شکل می‌گرفت و در طول روز با خلوتی معابر رو به رو بودیم و مدیریت ترافیک به راحتی انجام می‌شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: پیشنهاد پلیس برای اول مهرماه و بازگشایی مدارس این است که ساعت کاری همچنان شناور باشد تا در معابر پایتخت کمتر مشکل ترافیک داشته باشیم.

کاهش ۷ درصدی کشته‌های تصادفات در سال گذشته

وی با اشاره به اینکه برای چهارمین سال پیاپی در تهران بزرگ شاهد کاهش چشمگیر کشته‌های تصادفات درون شهری هستیم، گفت: در تهران بزرگ در سال گذشته ۷ درصد آمار کشته‌های درون شهری کاهش داشته است که این موضوع برای چهارمین سال پیاپی بوده است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: امسال آمار کاهشی کشته‌های تصادفات تا کنون ثابت بوده است و نتوانسته ایم به کاهش نزدیک شویم و می‌توان گفت آمار تا به امروز برابر است.

حمیدی ادامه داد: اگر در حوزه سامانه‌ها، دوربین‌ها، اصلاحات هندسی عملکرد بهتری نداشته باشیم متأسفانه شاهد افزایش کشته‌های تصادفات هستیم.

چه رفتاری دور دور محسوب می‌شود؟

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه رفتار ترافیکی از نظر پلیس «دور دور» است، گفت: خودروهایی که در یک نقطه خاص مدام در حال چرخیدن باشند را ما «دور دور» می‌دانیم؛ البته اگر خودرویی در خیابان‌هایی که به محل دور دور کردن معروف هستند، یک بار دیده شوند دور دور نیست و پلیس با عبور و مرور عادی افراد کاری ندارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: خودروهایی که اصطلاحاً «دور دور» می‌کنند هم از طریق مأموران حاضر در محل و هم از طریق سامانه‌ها رصد می‌شوند.

حمیدی در پایان گفت: مأموران حاضر در محل خودروی فرد مختلف را متوقف کرده و تذکرات لازم را به او می‌دهند و افرادی که از طریق سامانه رصد شوند به پلیس راهور فراخوانده می‌شوند و جلسات توجیهی برای آنها برگزار می‌شود.‌

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها