يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۵۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۰۲ شهريور ۱۴۰۱
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از برپایی دو دستگاه چادر راب‌هال سرد در پایانه مرزی مهران برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین خبرداد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، وحید سلیمی درباره جزئیات این خبر گفت: با توجه به گرمی هوا در ایام اربعین، جمعیت هلال احمر اقداماتی را برای جلوگیری از گرمازدگی زائران در پایانه‌های مرزی در نظر گرفته و داوطلبان این سازمان اقدام به ارائه خدمات مختلف به زائران می‌کنند. 

وی ادامه داد: در همین راستا نیز با توجه به گرمای هوا، دو دستگاه چادر راب‌هال که در واقع چادرهای چندمنظوره و بسیار بزرگ جمعیت هلال احمر است، در مرز مهران دایر می‌شود در این چادرها اقدامات اولیه درمانی متناسب با شرایط گرمای هوا به  زائرین گرما زده ارائه شده و دارای ظرفیت ۵۰  تخت بستری به همراه تجهیزات مناسب درمانی است.

سلیمی افزود: همچنین سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی در نظر دارد غرفه خدمات رایگان خیاطی و تعمیرات البسه زائران را نیز در پایانه مرز مهران ایجاد کند تا در آن خدمات رایگان خیاطی از سوی نیروی‌های خیاط داوطلب جمعیت هلال احمر به زائران ارائه شود.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر تصریح کرد: یکی دیگر از برنامه‌های پیش بینی شده سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ایام اربعین امسال طرح خادمین داوطلب حرم مهرورزی است.  داوطلبان جمعیت هلال احمر در این طرح با ظرفیت ۳۰ ویلچر، به زائرین سالمندی که در مسیر راهپیمایی اربعین دچار خستگی راه شده‌اند خدمت رسانی می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها