أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۶۶۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
نکته مثبت پرسپولیس در دو هفته ابتدایی لیگ برتر، عملکرد درخشان خط دفاع و دروازه این تیم بوده است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، پرسپولیس برای سومین بار برای دیدار با آلومینیوم پای به اراک خواهد گذاشت و این حضور در شرایطی است که آنها دو مرتبه قبلی با شکست و ناکامی ورزشگاه امام خمینی را ترک کردند و نتوانستند تیم سبزپوش این شهر را شکست بدهند.

در دو بازی قبلی پرسپولیس 3 گل مقابل آلومینیوم دریافت کرد. نکته جالب اینکه در بازی لیگ بیستم، قرمزها با گل کمال از حریف پیش افتادند اما در ادامه دو بار دروازه خود را باز شده دیدند تا شکست تلخی را مقابل تیم رسول خطیبی تجربه کنند.

با این حال اکنون پرسپولیس با شرایط بهتر در خط دفاعی پای به این بازی خواهد گذاشت و علیرضا بیرانوند را هم در درون دروازه دارد؛ گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی، پس از اینکه برابر ذوب‌آهن و فولاد از دروازه خود محافظت کرد، امیدوار است سومین کلین شیت در بازگشت به ایران را ثبت کند تا دروازه پرسپولیس همچنان سنگر مطمئن تیم یحیی باشد.

نکته جالب اینکه در بازی جام حذفی پرسپولیس و آلومینیوم که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، تیم مهدی رحمتی سه بار دروازه پرسپولیس و احمد گوهری را گشود و حالا بیرانوند مامور کلین‌شیت در این دیدار حیثیتی نیز خواهد بود؛ خصوصا اینکه خود رحمتی هم به عنوان یک دروازه‌بان سابق روی نیمکت حریف حضور دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها