أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۶۹۴
زمان انتشار: ۱۲:۲۴     ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
رشته ­ها و ضرایب دروس آزمون کارشناسی ارشد 1402 از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از سازمان سنجش آموزش کشور، متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۲ اطلاع داد، پذیرش دانشجو بر اساس قانون "سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی" مصوب ۱۸ اسفند ماه ۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات "شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی" است.

براساس این گزارش، شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون کارشناسی ارشد که در زمان ثبت‌نام ۱۶ تا ۲۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ توسط این سازمان منتشر می ­شود، صورت خواهد گرفت.

داوطلبان برای مشاهده عناوین رشته‌های امتحانی، گرایش ها و ضرایب دروس هر یک از مجموعه های امتحانی این آزمون می‌توانند اینجا کلیک کنند.

براساس این گزارش، با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها یا سایر اطلاعات در جداول مجموعه های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام خواهد بود و آزمون در تمامی رشته های امتحانی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۱ و ۱۲ اسفنده ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها