يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۷۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
رییس بنیاد مستضعفان کشور گفت: امید است منطقه دو آزادراه تهران-شمال تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره‌برداری قرار گیرد چرا که امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایسنا، پرویز فتاح روز پنجشنبه سوم شهریور در جلسه بررسی فرصت های همکاری و تعامل بنیاد مستضعفان کشور با اهداف توسعه ای و ارتقا زیرساخت های البرز که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه طی دیدار با استاندار محترم و تشکیل این نشست موضوعات بسیاری مورد توافق قرار گرفت، افزود: یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی و راه سازی کشور تحت عنوان منطقه دو آزادراه تهران شمال در استان البرز قرار دارد.

وی ادامه داد: این پروژه بسیار فعال است و تکمیل آن روند مطلوبی را طی می کند که با بهره برداری از آن بار بزرگی از ترافیک ملی استان البرز کاسته می شود.

فتاح گفت: امید است این پروژه تا پایان بهار سال ۱۴۰۲ مورد بهره برداری قرار گیرد چراکه امسال ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافته است.

وی افزود: بنیاد مستعضفان کشور املاکی در استان البرز دارد که بخشی از آنها از سوی استان برای اجرای طرح ملی نهضت مسکن مورد درخواست است که طبق اعلام نیاز استاندار محترم البرز و با نگاه مثبت و به نفع مردم استان تصمیم گیری می شود.

رییس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: اراضی جهان چیت کاربری صنعتی داشته و به دلیل الزامات زیست محیطی و قرار گرفتن در محدوده شهری فعالیت آن متوقف شده است.

وی گفت: این اراضی نیز به بنیاد مستضعفان تعلق دارد بنابراین طی توافقی برای ساماندهی آن ۶۰ درصد به شهرداری کرج واگذار می شود تا به نحو صحیح در راستای ارائه خدمات به مردم مورد استفاده قرار گیرد.

فتاح افزود: این بخش از اراضی می تواند گره مبلمان شهری در منطقه را باز کند و مورد بهره برداری های شایسته ای به نفع مردم قرار گیرد.

وی گفت: در خصوص خدمات محرومیت زدایی در استان تصمیم های خوبی گرفته شد و مقرر شد با پیگیری های استاندار محترم سهمیه های استان در این بخش افزایش یابد.

این مسئول افزود: بنیاد مستضعفان ۲۲ هزار بسته معیشتی را بین محرومان استان توزیع کرده و سال گذشته نیز ۳۳ هزار بسته توزیع شد.

وی گفت: محله سهرابیه در استان البرز نیز بعنوان محله محروم مورد توجه ویژه برای ساماندهی قرار گرفته و سایر محله ها را نیز برای محرومیت زدایی مد نظر داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها