کد خبر: ۵۱۲۷۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۵۶     ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
به نظر می‌رسد کمیته تعیین وضعیت فسخ یک طرفه باشگاه استقلال با ارسلان مطهری را قبول نکرده و این بازیکن حداقل تا نیم فصل در فهرست آبی ها حضورش قطعی باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از رسانه بهمن، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی امشب از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس کرمان می رود که هنوز تکلیف کادر بازیکنان این تیم مشخص نیست، چرا که استقلالی ها از یک سو تلاش می کنند تا تحت هر شرایطی ارسلان مطهری را از لیست خود خارج کنند تا جا برای بازیکنانی مانند یزدانی و رضایی خالی شود و از سوی دیگر پرونده مطهری به کمیته تعیین وضعیت رفته تا هرچه سریعتر درباره او تعیین تکلیف شود.
 
استقلالی ها یکشنبه شب و ساعاتی قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی در فوتبال ایران طی نامه‌ای به سازمان لیگ فوتبال این درخواست را مطرح می‌کنند تا با فسخ یکطرفه قرارداد ارسلان مطهری، این بازیکن از لیست خارج شده تا نام کاوه رضایی به جای او وارد لیست بزرگسالان استقلال در فصل بیست و دوم شود.
 
از آنجایی که به چنین موضوعی یعنی فسخ یکطرفه قرارداد از سوی باشگاه ها قبل از بسته شدن پنجره در آیین نامه نقل و انتقالاتی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال اشاره نشده است، این کمیته فوراً درخواست باشگاه استقلال را برای تعیین تکلیف به کمیته تعیین وضعیت ارسال می‌کند تا این کمیته درباره اقدام این باشگاه نسبت به فسخ یک طرفه قرارداد با مهاجم خود تصمیم گیری کند.
 
این در حالی است که از باشگاه استقلال خبر می رسد بیژن طاهری سرپرست آبی پوشان صبح امروز در تماس با مطهری از او خواسته است تا با بازیکنانی که از لیست بازی امشب مقابل مس کرمان خط خوردند به صورت اختصاصی به تمرین بپردازد چرا که طبق شنیده ها گویا کمیته تعیین وضعیت، فسخ یک طرفه باشگاه استقلال با ارسلان مطهری را قبول نکرده و به نظر می رسد این بازیکن حداقل تا نیم فصل در فهرست آبی ها حضورش قطعی باشد.

ازسوی دیگر از بین بازیکنان مانند سیاوش یزدانی و کاوه رضایی با توجه به اینکه فقط یک جای خالی در لیست بزرگسالان استقلال وجود دارد طی روزهای آینده و با نظر ساپینتو سرمربی این تیم یک نفر به جمع استقلالی ها اضافه خواهد شد مگر اینکه کمیته تعیین وضعیت موانع قانونی را از پیش روی باشگاه استقلال نسبت به فسخ یکطرفه با مطهری برداشته تا هر دو بازیکن همزمان وارد لیست آبی ها شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها