أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۷۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۰     ۰۳ شهريور ۱۴۰۱
سرمربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه حضور بانوان در ورزشگاه‌ها مایه افتخار است گفت: گران‌ترین تیم ایران هستیم و مطمئن باشید اگر باشگاه هوادار پول نداشت، به اینجا نمی‌آمدم.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، ساکت الهامی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های هوادار و صنعت نفت آبادان اظهار داشت: شرایط خیلی خوبی داریم و رفته رفته به هماهنگی مدنظرمان  نزدیک می‌شویم. روز به روز پیشرفت را در بچه‌ها می‌بینم و مایه افتخار است که با این مجموعه و بازیکنان کار می‌کنم.

وی افزود: مثل یک خانواده شده‌ایم، خانواده‌ای که همه برای هم جان می‌دهند. این مهمترین اصل برای یک تیم است. از این لذت می‌برم و از کل مجموعه از مالک گرفته تا تدارک تشکر می‌کنم. همه دست به دست هم دادند تا کار خوبی امسال انجام دهند.

الهامی تصریح کرد: اگر بچه‌ها به خودباوری برسند، قطعاً از هوادار و جوانانش بیشتر خواهید شنید. بازی فردا هم مثل بازی‌های قبل است، با این تفاوت که تیم‌ها شناخت بیشتری نسبت به هم پیدا کردند. باید تمام تمرکز و انرژی خود را حتی بیشتر از توان‌شان بگذارند تا دست پُر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در خصوص عملکرد تیمش در نقل‌وانتقالات گفت: باید تشکر ویژه‌ای از مسوولان باشگاه داشته باشم. تیمی بودیم که تنها دو یا سه نفر از بازیکنان‌مان قرارداد داشتند. زحمات شبانه‌روزی انجام شد و توانستند تیمی که لایق هوادار بود را جمع کنند. صادقانه می‌گویم ما بچه‌هایی داریم که در آینده نزدیک حتی می‌توانند لژیونر شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها