يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۷۵۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
۲ فرنگی‌کار ایرانی در مسابقات جهانی برای کشورهای خارجی روی تشک می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری 598، مسابقات جهانی کشتی آزاد و فرنگی از ۱۹ شهریور به میزبانی بلگراد صربستان آغاز خواهد شد و بیش از ۸۰۰ کشتی‌گیر برای کسب مدال با هم رقابت خواهند کرد. این رقابت‌ها با ۴ وزن کشتی فرنگی آغاز می‌شود.

لیست کشتی‌گیران شرکت‌کننده از سوی اتحادیه جهانی منتشر شده که نام علی ارسلان فرنگی‌کار سابق کشورمان در لیست تیم ملی صربستان دیده می‌شود. وی در وزن ۷۲ کیلوگرم روی تشک خواهد رفت. در این وزن محمدرضا مختاری نماینده کشورمان است.

همچنین صباح شریعتی کشتی‌گیر ایرانی‌الاصل آذربایجان هم مانند گذشته در وزن ۱۳۰ کیلوگرم رقابت خواهد کرد. وی در بازی‌های المپیک ریو برای جمهوری آذربایجان مدال برنز کسب کرد. امین میرزازاده دارنده مدال طلای امیدهای جهان نماینده کشورمان در سنگین‌وزن است که با رقبای جهانی خود مبارزه خواهد کرد.

 

منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها