يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۷۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
مسئول سازمان بسیج اصناف قم از خدمات‌رسانی ۱۱۰ جهادگر بسیجی به نیازمندان در سطح این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، حسین حسن‌پور اظهار کرد: سازمان بسیج اصناف استان قم نهضت خدمت‌رسانی را راه‌انداخته است تا اصناف جهادی در عرصه‌های مختلف به صورت رایگان به نیازمندان خدمت ارائه کنند.

وی اضافه کرد: شناسایی نیازمندان در مناطق محروم انجام می‌شود و جهادگران با حضور در منازل آن‌ها به تعمیر وسایل و ابزار‌های آن‌ها می‌پردازند.

مسئول سازمان بسیج اصناف استان قم گفت: ۱۱۰ نفر از متخصصان جهادگر اصناف قم به مناسبت بسیج اصناف در قالب رزمایشی سازمان‌دهی شدند تا هر نوع وسیله‌ای از نیازمندان را به صورت رایگان تعمیر کنند.

وی با اشاره به انجام عکاسی، پیرایش و مشاوره و تست سلامت رایگان در هفته بسیج اصناف عنوان کرد: با پیگیری‌های بسیج اصناف هیچ خدمتی نیست که نتوانیم به کمک بسیجیان ارائه دهیم و امیدواریم با مشارکت بیشتر خیرین و تامین تجهیزات و قطعات بیشتر بتوانیم خدمات گسترده‌تری را به نیازمندان ارائه دهیم.

حسن‌پور با اشاره به تعمیر بیش از ۵۰۰ قطعه وسیله در یک روز اظهار کرد: تلاش ما این است که در حد توان خود، باری از دوش نیازمندان برداریم.

وی با اشاره به اینکه در فصل بهار در فروردین‌ماه نیز بیش از ۵۰۰ قطعه لوازم منزل را تعمیر کردیم، تصریح کرد: ساخت سرویس بهداشتی و حمام، برق‌کاری و انجام دیگر خدمات منازل از جمله دستاورد‌های بسیج اصناف است.

گفتنی است سردار محمد رضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) هم در حاشیه بازدید از اردوی جهادی اصناف بسیجی قم، این حرکت جهادی را از برنامه‌های کنگره ملی شهدای استان با رنگ وبوی شهدا در مناطق محروم برشمرد و بر "تعمیر لوازم خانگی" به عنوان طرح ابتکاری بسیجیان خدمت رسان در زلزله "سر پل ذهاب و پلدختر" و طرحی اجرایی بعد از این حوادث، توسط سازمان بسیج سازندگی در مناطق محروم استان قم تأکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها