أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۷۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۴     ۰۵ شهريور ۱۴۰۱
باشگاه استقلال به اظهارات مجری برنامه ورزش و مردم درباره بحث حق پخش تلویزیونی پاسخ داد.

به گزارش پایگاه 598، باشگاه استقلال نوشت: «باشگاه استقلال از فصل گذشته پیگیر حق پخش غیرزنده خود بوده و بر همین اساس نامه‌نگاری‌های زیادی انجام و جلسات بسیاری با مدیران صدا‌وسیما برگزار شده است. متأسفانه نه تنها حق پخش محتوای زنده توسط صداو‌سیما پرداخت نشده، بلکه از محتوای غیرزنده هم که در همه دنیا به‌عنوان یک اصل و حق، پذیرفته شده، خبری نیست.

علاوه بر این، متأسفانه تلویزیون تبلیغات محیطی بازی‌های خانگی استقلال را هم نشان نمی‌دهد و به درآمدزایی باشگاه ضربه می‌زند. باشگاه استقلال از مسیر قانونی و اصولی، پیگیر حق خود و هوادارانش بوده و هست و این موضوع بر عکس گفته آقای پیمان یوسفی لجبازی نیست بلکه ایستادن بر حق و منطق است. لجبازی کاری است که شبکه سوم سیما و برنامه فوتبال برتر انجام می‌دهند و متأسفانه علاوه بر تضییع حقوق فوتبال، به هواداران هم با نوع پخش مسابقه توهین می‌کنند. به اطلاع ایشان می‌رسانیم که همه مراحل قانونی لازم توسط باشگاه استقلال طی شده است، اما متأسفانه تلویزیون حق پخش زنده و غیرزنده را پرداخت نمی‌کند و باشگاه استقلال هم راهی ندارد جز اینکه حقوق خود و هوادارانش را پیگیری کند.

باشگاه استقلال پیشنهاد می‌کند تلویزیون، یک بار درآمد خود از فوتبال را به‌صورت شفاف به اطلاع عموم برساند و مشخص شود آیا این درآمد به باشگاه‌ها می‌رسد یا خیر! باشگاه استقلال وارد بورس شده است و باید همه درآمدها و هزینه‌هایش شفاف باشد، اما متأسفانه نه تنها حق پخش پرداخت نشده، بلکه جلوی درآمدزایی باشگاه هم گرفته می‌شود».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها