أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۷۹۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۲     ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
زوج جذاب تیم ملی کلید پیروزی بزرگ؛
تیم ملی والیبال ایران در یک بازی فوق العاده جذاب و تماشایی تیم سوم المپیک را شکست داد.

شاهکار این دو نفر؛ فرمول زانو زدن تیم سوم المپیک!به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، چند ماه پیش و هنگامی که قرعه کشی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان برگزار شد، قابل حدس بود که تقابل با آرژانتین احتمالاً سخت‌ترین جدال شاگردان بهروز عطایی خواهد بود؛ همچنین مشخص شد که ایران در اولین گام خود به مصاف تیم سوم المپیک می رود تا از این جدال به عنوان جنگ زودهنگام صدرنشینی گروه یاد شود.

بالاخره انتظارها پایان یافت و امشب دو تیم ایران و آرژانتین در اولین مسابقه خود در رقابت های قهرمانی جهان به مصاف یکدیگر رفتند. آرژانتین شروع بهتری داشت و در ست اول موفق به شکست ایران شد. اما ست دوم نقطه عطف تیم ملی در مسابقه امشب بود.

 

شاهکار این دو نفر؛ فرمول زانو زدن تیم سوم المپیک!

در حقیقت بهروز عطایی در ست دوم مسابقه امشب یک تعویض شاهکار انجام داد و مرتضی شریفی را به زمین مسابقه آورد. تصور می‌شد اگر قرار به تعویض امیرحسین اسفندیار باشد، محمد جواد معنوی نژاد گزینه اصلی جانشینی این بازیکن باشد اما عطایی تصمیم گرفت شریفی را وارد زمین کند.

شاهکار این دو نفر؛ فرمول زانو زدن تیم سوم المپیک!

مرتضی شریفی تعویض طلایی را به بهترین شکل ممکن معنا کرد و تا پایان ست پنجم مسابقه با سرویس‌های غیرقابل مهار خود و از طرف دیگر آبشارهای سنگینش امان حریف را برید تا بهروز عطایی با این تعویض تحسین برانگیز شرایط را به سود تیم تغییر داده باشد.

شاهکار این دو نفر؛ فرمول زانو زدن تیم سوم المپیک!

اما پیروزی امشب ایران برابر تیم سوم المپیک یک دلیل بزرگ دیگر هم داشت و آن درخشش خیره کننده کاپیتان میلاد عبادی‌پور بود. میلاد که در لیگ ملت ها نشان داده بود از تمام فاکتورهای لازم برای رهبری تیم برخوردار است امشب نیز یک بار دیگر به وضوح این مسئله را ثابت کرد.

عبادی پور در ست دوم مسابقه با سرویس های غیر قابل مهار خود فاصله امتیازی با آرژانتین را از بین ببرد و در ادامه هم با چند آبشار بی نظیر پیروزی و بازگشت ایران را رقم زد. این تنها شاهکار کاپیتان میلاد در مسابقه امشب نبود چرا که او در چند مقطع با همان قدرت رهبری بی‌نظیرش اجازه نداد که بازیکنان ایران وارد حاشیه شوند. در واقع شاید اگر این اتفاق می‌افتاد، تمرکز تیم به هم می‌ریخت و نمی‌توانستیم به این شکل بازی را ببریم.

اگرچه همه بازیکنان و کادر فنی در برد امشب نقش مهمی را ایفا کردند اما به جرات می‌توان گفت شاهکار بهروز عطایی در آوردن مرتضی شریفی به زمین و البته عملکرد خیره کننده عبادی پور دو کلید اصلی پیروزی بزرگ ما مقابل تیم سوم المپیک بود.

شاهکار این دو نفر؛ فرمول زانو زدن تیم سوم المپیک!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها