يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۸۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
یک رسانه مصری اعلام کرد که سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه رسما تیم جدید خود را اعلام خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ایرنا، حضور کارلوس کی‌روش در فوتبال مصر اکنون به یکی از مهمترین اخبار ورزشی این کشور تبدیل شده است. اخراج سواریس از سرمربیگری تیم فوتبال الاهلی این کشور موجب شده تا تارنماهای خبری مصر از سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران به عنوان یکی از گزینه‌های اصلی هدایت این تیم یاد کنند. مطرح شدن نام کی‌روش برای هدایت تیم الاهلی در حالی است که دستیار سابق فرگوسن بارها اعلام کرده که علاقه زیادی به کار در باشگاه ندارد و بیشتر به دنبال هدایت تیم‌های ملی است.

یکی از مهمترین تارنماهای خبری که نام کی‌روش را برای هدایت تیم الاهلی مصر مطرح کرد «بلاکوره» است. این سایت در گزارشی نوشت: کی‌روش یکی از گزینه‌های اصلی هدایت الاهلی به شمار می‌رود و به زودی راهی قاهره خواهد شد.

ادعای سایت بلاکوره در حالی است که تارنمای «Trend Ahlawy» متعلق به کانون هواداران الاهلی از معارفه رسمی سرمربی سابق تیم فوتبال مصر خبر داده است.

در گزارش این سایت آمده است: کی‌روش به صورت رسمی با تیم الاهلی به توافق رسیده و روز سه‌شنبه معرفی خواهد شد. 

شایعات درباره حضور کی‌روش در فوتبال باشگاهی مصر در حالی است که برخی از نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال ایران پالس‌های مثبتی برای این مربی ارسال کردند و وی نیز با انتشار فیلمی از تیم ملی ایران علاقه خود را برای بازگشت به کشورمان نشان داد.

حضور کی‌روش در فوتبال مصر در حالی مطرح شده است که انتخابات فدراسیون فوتبال قرار است روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و کی‌روش نیز امیدوار به نتیجه انتخابات است تا شاید چهارمین جام جهانی متوالی خود را تجربه کند. کارلوس کی‌روش پیش از این و در سال ۲۰۱۰ با تیم ملی پرتغال در جام جهانی حضور یافت و ۲ جام جهانی (۲۰۱۴ برزیل و  ۲۰۱۸ روسیه) نیز با تیم ملی ایران تجربه کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها