أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۲۸۶۵
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
رئیس مجلس شورای اسلامی در مورد مشکل معلمان طرح مهرآفرین گفت: مشکل معلمان این طرح در بحث تدوین در آیین‌نامه بوده که باید بررسی شود و در دست پیگیری است.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سید کاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس در جلسه علنی امروز دوشنبه 7 شهریور طی تذکری خطاب به محمدباقر قالیباف رئیس مجلس اظهار داشت: موضوع معلمان طرح مهرآفرین از موضوعات مهمی است؛  16 سال است که این عزیزان در وزارت آموزش و پرورش مشغول به کار هستند. آقای قالیباف در این مورد توضیح دهید که وضعیت معلمان طرح مهرآفرین چه می‌شود؟

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در پاسخ به سخنگوی کمیسیون قضایی گفت: بحث معلمان طرح مهرآفرین به ما منعکس شده و بخش قابل توجهی از معلمان این بحث را دارند.

وی افزود:  مشکل معلمان این طرح در بحث تدوین در آیین‌نامه بوده که باید بررسی شود و در دست پیگیری است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها