يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۹۰۴
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
معاون اول رئیس جمهور گفت: خنثی سازی تحریم‌ها از ابتدای استقرار دولت در دستور کار قرار داشت تا با این راهبرد، تحریم‌ها را کم اثر کنیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، محمد مخبر به مناسبت بزرگداشت هفته دولت با حضور در وزارت اطلاعات و دیدار با وزیر، معاونین و مدیران کل این وزارتخانه، از اقدامات یک‌ساله وزیر و مجموعه وزارت اطلاعات تقدیر و تشکر کرد و گفت: نقش وزارت اطلاعات بر اجرایی کردن منویات حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نقشی بی بدیل است.

معاون اول رئیس جمهور، اقدامات وزارت اطلاعات در مبارزه با مفاسد اقتصادی، مبارزه با گروهک‌های ضدانقلاب، نفوذ و مبارزه با رژیم صهیونیستی را برجسته و قابل تقدیر توصیف کرد و بر استمرار این اقدامات تاکید نمود.

وی با تشریح برنامه‌های اقتصادی و اقدامات دولت انقلابی برای ارتقای سطح معیشتی مردم گفت: خنثی سازی تحریم‌ها از ابتدای استقرار دولت در دستور کار قرار داشت تا با این راهبرد، تحریم‌ها را کم اثر کنیم.

مخبر با اشاره به شرایط زمان تحویل دولت، به انجام برخی از اقدامات زیرساختی در چارچوب سند تحول دولت مردمی و انقلابی اشاره کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مختلف تلاش برای بهبود شرایط ادامه دارد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین دیپلماسی منطقه‌ای را از اقدامات مؤثر و اولویت‌های جدی دولت برشمرد و تصریح کرد: تعامل با همسایگان افزایش یافته و نتایج مثبت بسیاری نیز داشته است.

در این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین خطیب، وزیر اطلاعات ضمن ارائه گزارشی از اقدامات یک‌ساله وزارت اطلاعات گفت: این وزارت‌خانه بر اساس سند تحول دولت مردمی و انقلابی اهتمام لازم را جهت همراهی با دولت برای اجرایی شدن برنامه‌ها در دستور کار دارد و در راستای توسعه اطلاعات مردم پایه، مقابله جدی با فساد و نفوذ و تأمین امنیت پایدار با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، اقدامات مؤثری صورت داده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها