يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۹۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
انجمن امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با صدور بیانیه ای تعرض به همسر و دختر شهید خادم صادق در پاساژ مصطفوی زاده خیابان سعدی شیراز را شدیدا محکوم کرد.
پایگاه 598: انجمن امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با صدور بیانیه ای تعرض به همسر و دختر شهید خادم صادق در پاساژ مصطفوی زاده خیابان سعدی شیراز را شدیدا محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّ الَّذِینَ یُحِبُّونَ أَن تَشِیعَ الْفَاحِشَةُ فِی الَّذِینَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ فِی الدُّنْیَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ یَعْلَمُ وَأَنتُمْ لَا تَعْلَمُونَ». سوره مبارکه نور آیه۱۹

«ﻛﺴﺎﻧﻲ ﻛﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﺎﺭﻫﺎی ﺯﺷﺖ ﻭ ﺯﻧﻨﺪﻩ ﺩﺭ ﺑﻴﻦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺭﻭﺍﺝ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﻨﺪ، ﺑﺪﺍﻧﻨﺪ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺩﻧﻴﺎ ﻭ ﺁﺧﺮﺕ، ﻋﺬﺍﺑﻲ ﺯﺟﺮﺁﻭﺭ ﻧﺼﻴﺒﺸﺎﻥ ﻣﻲ‌ﺷﻮﺩ».


اعلام مجدد به طغیان گران و کسانی که درراه آن‌ها حرکت می‌کنند

بدانند آنانی که با حسین بن علی(ع) انقلابشان را شروع کردند یقیناً با ولی امرشان، امام سید علی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تا قیام صاحب‌الزمان (عج) حرکت کردند ومی کنند را نمی‌توان از مسیر رشد و تعالی خارج کرد.

در سال‌های گذشته جریانی در خارج از کشور به سرکردگی عناصر معلوم‌الحالی که سرپنجه‌های مشخصی در داخل کشور دارند پروژه‌ای تحت عنوان حجاب اختیاری کلید زدند که کار ویژه‌ی آن “کاهش ضریب ایدئولوژیک نظام و برهم زدن تعادل میان ارزش‌ها و هنجارهای جامعه” باهدف «ایجاد دودستگی و تضعیف ثبات سیاسی و اجتماعی» بوده است.

این طیف افراد مصداق بارز آیه شریفه «نُومِنُ بِالبَعض ونُکفِرُبالبَعض» هستند که در وصف منافقین نازل‌شده است؛

منافقینی که درزمینهٔ امر معروف و نهی از منکر نیز مصداق آیه شریفه «الْمُنَافِقُونَ وَالْمُنَافِقَاتُ بَعْضُهُم مِّن بَعْضٍ یأْمُرُونَ بِالْمُنکرِ وَ ینْهَوْنَ عَنِ الْمَعْرُوفِ» هستند که هدف اصلی‌شان جابجایی خطوط قرمز است.

اعضای انجمن امربه‌معروف و نهی از منکر استان فارس همگام باخانواده‌های معزز شهدا و جریان انقلابی با رصد دقیق و هوشمندانه این جماعت معلوم‌الحال اجازه نخواهند داد که این جماعت به اهداف شوم خود برسند و هم‌راستا با آرمان و پیام شهیدان، و امام شهیدان، دوشادوش تمام رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، خصوصاً جبهه فرهنگی و جنگ نرم، در خط اسلام و راه انقلاب نبردی جانانه خواهند داشت و به حرمت قطرات خون سرخ شهید، و نفس‌های آخرش در آن لحظات مقدس بذلوا مهجهم دون الحسین، دست از امربه‌معروف و نهی از منکر درراه حسین، نخواهند کشید.

همان‌گونه که سردار دل‌ها حاج قاسم فرمودند :

ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم

نخواهیم گذاشت که ارزش‌های اسلامی و ازجمله حجاب که از مهم‌ترین منظومه‌های فکری امام خمینی(ره)، بنیان‌گذار کبیر انقلاب و شهیدان است، سرنوشتی این‌گونه داشته باشد؛ چراکه جمهوری اسلامی حرم است. اگر این حرم ماند، دیگر حرم‌ها می‌مانند.

اگر دشمن، این حرم را از بین برد، حرمی باقی نمی‌ماند، نه حرم ابراهیمی و نه حرم محمدی.

و در سایه‌سار فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)

جهاد تبیین یکی از دستور کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده‌اند..ازآنجایی‌که دشمن همواره سعی دارد که چهره پربرکت نظام اسلامی را به یک نظام غیرمفید و ضرر زننده به ملت ایران و حتی اسلام معرفی کند و به‌جای آن نسخه‌های باطل گذشته را معرفی کند و یا یک نیروی پرتلاش ارزشی را با تبلیغات مسموم خود تبدیل به چهره منفور نماید، یا چهره منفور دیگر را مطلوب جامعه گرداند و نیروهای انقلاب از راستا حفظ و حقانیت مبارز با استکبار جهانی و ضدانقلاب داخلی و خارجی بازدارد.

ضمن محکومیت تعرض به همسر و  دختر شهید سرفراز اسلام حاج منصور خادم صادق از قوه قضائیه، نیروی انتظامی، وزارت کشور، وزارت ارشاد، ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر و سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر جدیت و مراقبت بیشتر با توجه به مطالبه گسترده و به‌حق مردم  خواستار برنامه‌ریزی و اقدام جامع، هوشمندانه و عاجل بوده و توقع دارد با این رفتار هنجارشکنانه از طرف نهادهای متولی برخورد قاطع صورت پذیرد

که حرکت در این مسیر قطعاً حرکت در مسیر رضایت الهی است و اجر مجاهدان فی سبیل الله برای پویندگان آن ثبت می‌شود و پشتیبانی و حمایت مؤمنان جامعه را نیز در پی خواهد داشت.

والسلام علی من اتبع الهدی

 

منع: صدرا نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها