يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۹۲۰
زمان انتشار: ۱۶:۰۱     ۰۷ شهريور ۱۴۰۱
فؤاد حسین وزیر امور خارجه عراق که به تهران سفر کرده با حسین امیرعبداللهیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان ظهر امروز با "فواد حسین"، وزیر امور خارجه عراق در ساختمان شماره یک وزارت خارجه دیدار و گفتگو کرد.

پیشتر نیز وزیر امور خارجه عراق در فروردین امسال در سفرش به تهران با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرده بود.

وزرای دو کشور هفته‌های گذشته نیز با یکدیگر به صورت تلفنی گفتگو کردند. در گفتگوی تلفنی وزیر امور خارجه کشورمان با فواد حسین وزیر خارجه عراق برخی موضوعات دوجانبه، منطقه ای و بین المللی مورد رایزنی قرار گرفت.

امیرعبداللهیان از تلاش های وزیر امورخارجه عراق در کمک به برگزاری حج تمتع اخیر زوار ایرانی قدردانی کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این تماس سرنوشت یک هموطن ایرانی بازداشت شده در ایام حج در عربستان را پیگیری و خواستار انتقال پیام برای آزادی وی شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها