يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۲۹۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۴     ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
با کسب اکثریت آرای مجمع؛
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با حضور نامزدهای این فدراسیون در سالن همایش‌های صداوسیما آغاز شد.

تاج رئیس فدراسیون فوتبال شدبه گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز سه‌شنبه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد که رقابت برای رسیدن به صندلی ریاست بین مهدی تاج، میرشاد ماجدی و عزیزالله محمدی بود.

در پایان این رقابت انتخاباتی، مهدی تاج با کسب اکثریت آرا به عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد.

پیش از این شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال بود که از سوی اعضای هیات رئیسه عزل شد و به جای او میرشاد ماجدی چند ماه به عنوان سرپرست، اداره فدراسیون را بر عهده داشت.

تاج در سال ۱۳۹۵ هم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شده بود اما بعد از بالا گرفتن مشکلات قرارداد مارک ویلموتس سرمربی وقت تیم ملی در سال ۱۳۹۸، از سمت خود در فدراسیون کنار رفته بود.

آرای اخذ شده نامزدهای فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

۱. مهدی تاج: ۵۱ رای

۲. میرشاد ماجدی: ۲۵ رای

۳. عزیزالله محمدی: ۴ رای

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها