يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۰۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۷     ۰۹ شهريور ۱۴۰۱

به گزارش پایگاه 598 ، نرخ طلا وسکه در بازار امروز با حرکت در مسیر افزایش قیمت کار خود را آغاز کرد. بررسی رشد نرخ ها نشان دهنده این است که تغییر قابل ملاحظه تا این لحظه در بازار طلا و سکه رخ نداده است. نرخ دلار و یورو در صرافی ملی با اتفاقی عجیب و با یک قیمت اعلام شد.

در لحظه تنظیم این خبر، در بازار امروز هر گرم طلای 18 عیار با 8هزار و صد تومان افزایش به یک میلیون و 273 هزار و پانصد تومان در بازار طلا معامله شد.  سکه امامی با 160 هزار تومان افزایش به 13 میلیون و 751 هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با 55 هزار تومان افزایش به 13میلیون و 6 هزار تومان در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد.
قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید. 

اتفاقی عجیب در نمایش نرخ دلار و یورو

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی با نرخ یکسان نمایش داده شد، که ممکن است این سایت در ارائه این قیمت دچار اشتباه شده باشد. دلار و یورو با نرخ 28.532 تومان در سایت صرافی ملی نمایان شد.

همچنین نرخ دلار و یورو در سایت بانک مرکزی هم با قیمت یکسان نمایش داده شد:

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها