يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۰۴۶
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۱۰ شهريور ۱۴۰۱
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی سفرهای استانی را از نقاط مثبت عملکرد یک سال گذشته دولت دانست و گفت که دولت با شجاعت دست به جراحی اقتصادی زد که انتظار می رود تلاش ویژه ای در حوزه بهبود معیشت داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، رحیم زارع با اشاره به هفته دولت گفت: یک سال از عمر دولت یازدهم گذشته و این مدت بر روی برنامه ریزی و حل مشکلات باقی مانده از دولت قبلی تمرکز شده است. اگر دولت در ادامه راه نسبت به تولید مسکن اقدام کند باعث رونق بسیاری از کسب و کارها و کاهش فشار بر مردم می شود.

وی با بیان اینکه دولت با شجاعت جراحی اقتصادی کرد، افزود: جراحی اقتصادی نقطه قوت کارنامه دولت است، البته که تاثیراتی منفی روی معیشت داشت اما با همکاری مجلس و دولت می توان به موفقیتی در این حوزه دست پیدا کرد.

نماینده آباده در مجلس شورای اسلامی، دولت باید اصلاحاتی در حوزه های دامپروری و کشاورزی داشته باشد، توضیح داد: در حال حاضر دام مولد به کشتارگاه ها می رود که ادامه این وضعیت به معنای واردات دام و در نتیجه از بین رفتن اشتغال و تولید است.

زارع عملکرد دولت در مبارزه با کرونا را مثبت تلقی کرد و با تاکید بر لزوم استفاده از نخبگان جامعه گفت: ما در مجلس با دولت همکاری می کنیم و از عملکرد دولت راضی هستیم. انتظار می رود دولت تلاش ویژه ای در حوزه بهبود معیشت و ایجاد اشتغال داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها