يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۱۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
با استقرار دولت سیزدهم، تکمیل ورزشگاه 4500 نفری امام رضا(ع) به یکی از محورهای اصلی مجموعه استانداری قم در حوزه ورزش و جوانان قرار گرفت و هم‌اکنون با تخصیص اعتبارات لازم، ادامه روند ساخت آن آغاز شد.

به گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم‌نا)، طرح احداث ورزشگاه 4500 نفری امام رضا(ع) واقع در شهرک پردیسان، طی دومین سفر استانی دولت نهم به استان قم مصوب و در سال 1388 کلنگ آن زده شد. این پروژه در آن زمان لقب بزرگ‌ترین سالن ورزشی قم را به خود اختصاص داد و قرار بود تا سال 1392 به مرحله بهره‌برداری برسد. با این حال تا سیزده سال بعد، این پروژه تنها دستخوش وعده‌های مکرر مسئولین وقت استانی و کشوری شد و روند ساخت آن عملا متوقف ماند.

بر اساس جمعیتی که در شهر پردیسان ساکن هستند نیازهای بسیار زیادی به فضاهای تفریحی و ورزشی ملموس است که راه‌اندازی چنین پروژه عظیمی می‌تواند کمک بسیار زیادی به ورزش همگانی و قهرمانی در شهر پردیسان کند. به همین منظور نیز با استقرار دولت سیزدهم، تکمیل ورزشگاه 4500 نفری امام رضا(ع) به یکی از محورهای اصلی مجموعه استانداری قم در حوزه ورزش و جوانان قرار گرفت و هم‌اکنون با تخصیص اعتبارات لازم، ادامه روند ساخت آن آغاز شد.

به گفته ابراهیم سانی‌خانی مدیرکل ورزش و جوانان قم، مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان قم برای تکمیل ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم واریز شد و بنا بر اعلام شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی کشور طرح ورزشگاه ۴۵۰۰ نفری پردیسان قم در نیمه اول سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می‌رسد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها