يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۱۳۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
بذرپاش در چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی:
دکتر بذرپاش، تقویت اعتماد به نفس ملی را از دیگر لازمه های امیدبخشی دانست و تاکید کرد: به هیچ وجه خودتان را و کشورتان را دست کم نگیرید و با افتخار ایرانی بودنتان را فریاد بزنید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، دکتر مهرداد بذرپاش در جمع شرکت کنندگان در چهاردهمین کنگره اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران درحال برگزاری است، گفت: اتحادیه انجمن های اسلامی مجموعه ای اصیل و مطمئن برای کار اجتماعی مومنانه و محلی برای زیست اجتماعی، جذاب و اثربخش است. شما می توانید اتحادیه را تبدیل به سازمان بزرگ اجتماعی نوجوانان ایرانی کنید. کمیت به اندازه کیفیت مهم است و بایست روزی برسد که همه دانش آموزان عضو انجمن های اسلامی باشند و می شود روی این موضوع هدفگذاری کرد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور در ادامه با اشاره مطالبه مقام معظم رهبری از جامعه جوان کشور، افزود: رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم از تمدن نوین اسلامی سخن به میان می آورند و در ادامه تصریح می کنند که دو مقوله مهم در نیل به این هدف، ظرفیت مادی و نیروی انسانی جوان و مستعد است که بحمدالله شما نسل آتی ایران اسلامی مصداق آن هستید. جهاد تبیین نکته دیگری است که رهبری دائماً روی آن تاکید می کنند که مهمترین سرفصل آن موضوع امیدآفرینی است. شما جوانان برنا و آینده ساز ایران اسلامی در خط مقدم جهاد تبیین قرار دارید که با روشنگری هم سن و سالان خود، دستاوردهای انقلاب اسلامی را به همگان معرفی کرده و فضای مجازی را میدان تحرک مومنانه خود کنید.

دکتر بذرپاش، تقویت اعتماد به نفس ملی را از دیگر لازمه های امیدبخشی دانست و تاکید کرد: به هیچ وجه خودتان را و کشورتان را دست کم نگیرید و با افتخار ایرانی بودنتان را فریاد بزنید. کارهایی در این کشور شده و در حال انجام است که با وجود انواع و اقسام تحریم ها و سنگ اندازی ها، حتی در تصور هم نمی گنجد. بدانید که برای بالا نگه داشتن پرچم این آب و خاک، خون های زیادی ریخته شده و اینک این پرچم در دستان شماست.

این عضو هیات علمی دانشگاه در توصیه دیگری اظهار داشت: همیشه روحیه نقادانه و مطالبه گرانه خود را حفظ کنید و به وضع موجود راضی نباشید. از مسئولان خود سوال بپرسید و از ایشان پاسخ قانع کننده بخواهید. شما جوانید و ارتباطاتتان با بدنه مردم قوی است. هیچگاه این رابطه را کمرنگ نکنید و اسیر اتاق های دربسته تصمیم گیری نشوید. ضمن اینکه از خودمحوری فاصله بگیرید و روحیه کار جمعی و تشکیلاتی را در خود تقویت کنید. تیم سازی قوی را در سرلوحه برنامه هایتان قرار دهید و از هم اکنون برای حل مشکلات کشور فکر کنید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها