أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۱۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۱۳ شهريور ۱۴۰۱
پرسپولیس طی سه هفته آتی لیگ برتر طی دو بازی بدون حضور تماشاگران مقابل حریف حاضر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، یحیی‌ گل محمدی در شرایطی هفته چهارم لیگ برتر را با صدرنشینی خاتمه داد که اکنون شرایط متفاوتی را طی سه هفته آتی پیش رو خواهد داشت.

دیدار فردا با توجه به تصمیم شورای تامین فردا و در استادیوم دستگردی تهران برگزار خواهد شد که حضور هواداران در این بازی ممنوع اعلام شده است.

پرسپولیس بعد از آن و در هفته هفتم نیز از حمایت هواداران خود محروم خواهد بود و در دیدار برابر تراکتور نمی‌تواند آنها را روی سکوهای آزادی در کنار خود داشته باشد. بازی بدون تماشاگر برابر تراکتور به دلیل اتفاقات فصل گذشته و در استادیوم یادگار امام تبریز اتخاذ شده است. مساله‌ای که باعث شده بود در آن مقطع باشگاه پرسپولیس نیز اعتراض خود را بابت این موضوع اعلام کند.

باشگاه پرسپولیس مدعی بود که اتفاقات بازی و جنجال‌هایی که منجر به قطع بازی شده، ارتباطی به این تیم و هواداران آن که در اقلیت حاضر در سکوها بودند، نداشته است. نکته عجیب‌تر اینکه این اتفاقات در تبریز و با مسوولیت میزبانی تراکتور رقم خورده اما پرسپولیس از حضور هوادارانش محروم شده است. مدیران پرسپولیس در فاصله حدود دو هفته مانده به این بازی امیدوار به تغییر این رای هستند.

با این حال بعد از اینکه در هفته اول بازی‌ها، حضور هواداران در استادیوم ممنوع شد، سرخ‌ها در بازی فردا برابر هوادار تهران نیز از حضور هواداران خود محروم هستند و در هفته هفتم نیز احتمالا مقابل تراکتور آنها را در کنار خود نخواهند داشت تا طی هفت هفته سه بازی بدون تماشاگر را پشت سر بگذارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها