کد خبر: ۵۱۳۱۶۶
زمان انتشار: ۰۹:۲۷     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
آ. ا. ک آتن با نمایش تاثیرگذاری و گل‌سازی دو ملی‌پوش ایرانی خود به برتری مقابل جیانینا رسید.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از "ورزش سه"، در یکی از دو مسابقه پایانی هفته سوم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن که برای سومین بازی متوالی احسان حاج‌صفی را به‌عنوان مدافع چپ در ترکیب خود می‌دید و میلاد محمدی را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۳ یکشنبه شب در ورزشگاه گئورگیوس کاماراس به مصاف تیم قعرنشین جیانینا رفت.

یاران حاج‌صفی و محمدی که در تلاش برای کسب دومین پیروزی فصل و جبران شکست هفته گذشته بودند، در دیدار مقابل جیانینا توانست به برتری برسد و به روند خوب گذشته‌اش برگردد.

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن که دیگر کریم انصاری‌فرد را در فهرست نفرات خود نداشت، در حضور ثابت و تعویضی ۲ ملی‌پوش ایرانی خود مقابل جیانینا به پیروزی ۲ بر صفر دست پیدا کرد، ۶ امتیازی شد و به رده چهارم جدول سوپر لیگ یونان صعود کرد.

احسان حاج‌صفی، مدافع چپ آ. ا. ک آتن برای سومین مسابقه متوالی در این فصل در دیدار مقابل جیناینا به زمین رفت و ۹۰ دقیقه در بازی حضور داشت.

این بازیکن در دقیقه ۳۹ نفوذ تند و تیزی از جناح چپ انجام داد که ارسال زمینی او را گاچینوویچ دراختیار پیندا قرار داد تا نخستین گل آ. ا. آتن به این شکل به ثمر برسد.

میلاد محمدی، دیگر ملی‌پوش ایرانی آ. ا. ک آتن که دومین مسابقه فصل خود در سوپر لیگ یونان را انجام می‌داد، در دیدار برابر جیانینا از دقیقه ۸۳ وارد زمین شد و در دقیقه  ۸۹ پاس خوبی با سانتر از جناح چپ به نورالدین امرابط داد تا این بازیکن با یک شوت تماشایی دروازه حریف‌شان را باز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها