أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۲۰۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع خبر داد:
امیر دریادار مهدی خواجه امیری در جلسه ستاد اربعین وزارت دفاع از برپائی سه موکب در مناطق شلمچه، چذابه و مهران خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر دریادار خواجه امیری معاون هماهنگ کننده و رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع در جلسه ستاد اربعین این وزارتخانه پیرامون اقدامات وزارت دفاع برای خدمت رسانی به زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (ع)خبر داد و گفت: مجموعه وزارت دفاع همانند ملت ایران ، شیعیان و آزادگان جهان، عاشق و دلسوخته امام حسین (ع) است و همانند همه علاقه مندان و دوستداران آن حضرت در این مسیر مقدس برای خدمتگذاری در کنار دستگاه ها و نهاد های دولتی و مردم نهاد فعالیت خود را از مرداد ماه سال جاری شروع کرده است.

وی افزود: امسال وزارت دفاع بر اساس هماهنگی با ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور و در چارچوب ستاد هماهنگی اربعین حسینی ستاد کل، در سه منطقه شلمچه، چذابه و مهران اقدام به برپایی موکب هایی جهت خدمت رسانی مورد نیاز برای زائران امام حسین (ع)در ایام اربعین حسینی نموده است.

وی تصریح کرد: این اقدامات با محوریت معاونت منابع انسانی وزارت دفاع وهمکاری بخش های دیگر این سازمان در حال انجام است . تامین بخشی از آب آشامیدنی، حمل ونقل و ایجاد سایه بان برای اقامت زوار در دستورکارقرارگرفته است.

رئیس ستاد اربعین وزارت دفاع ادامه داد: تسطیح بخشی از جاده مهران توسط معاونت مهندسی و شرکت راه سازی وزارت دفاع صورت گرفته و در حال تکمیل برخی از زیر ساخت ها جهت اسکان راحت زوار هستیم.

امیر دریادارخواجه امیری با اشاره به آمادگی کامل وزارت دفاع برای کمک به برگزاری هر چه باشکوه تر پیاده روی اربعین خاطر نشان ساخت: استقبال و اشتیاق کارکنان و خانواده های وزارت دفاع برای شرکت در پیاده روی اربعین امسال بیش از سالیان گذشته است و این وزارت تسهیلات لازم برای حضور پرشور در این حرکت بزرگ بین المللی را فراهم نموده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها