کد خبر: ۵۱۳۲۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
چمن بد برای پلان B
چمن ناهموار ورزشگاه محل برگزاری بازی پرسپولیس و هوادار تهران می تواند استراتژی جایگزین گل محمدی را به همراه داشته باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس ساعت ۱۹ امروز در حالی برگزار می‌شود که مخالفت کادر فنی و مدیران باشگاه هوادار مانع از جابجایی محل برگزاری این دیدار شد تا ورزشگاه پاس قوامین به جای آزادی از دو تیم پذیرایی کند.

همین امر هم سبب شد تا دیدار هفته پنجم پرسپولیس در تهران بدون حضور تماشاگر برگزار شود تا گلایه‌های کادر فنی سرخپوشان پایتخت را به همراه داشته باشد.

یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی با انتقاد از کیفیت چمن ورزشگاه محل برگزاری بازی با هوادار گفت: با توجه به بازدیدی که از استادیوم داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که شرایط زمین خوب نیست و در این زمین ۳ تیم بازی می‌کنند و چند تیم در این زمین تمرین می‌کنند. این موضوع جای تأسف دارد. هر سال باید به امکانات اضافه شود و بهتر شود اما این‌طور نیست. باید نظارت بیش‌تری صورت بگیرد. از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتظار داریم تا به این مشکلات توجه کنند.

سرمربی پرسپولیس با انتقاد از بازی بدون تماشاگر فردای تیمش مقابل هوادار گفت: فوتبال با تماشاگر بهتر است و ارزش دارد. ما تیم بزرگی هستیم و هواداران زیادی داریم و دوست داریم کنارمان باشند. این که همه بازی‌ها با تماشاگر است و بازی ما بدون تماشاگر است، ظلم در حق پرسپولیس است. ما پرسپولیس هستیم و دوست داریم با تماشاگران بازی کنیم. بحث امکانات و ساختار و مسائل غیرفوتبالی تأثیر گذار هستند که یک بازی با تماشاگر یا بدون تماشاگر برگزار شود. این مشکلاتی است که باید حل شود. نمی‌دانم این بازی چرا بدون تماشاگر برگزار می‌شود اما همه دوست دارند این بازی را از نزدیک ببینند. اگر ورزشگاه پاس قوامین برای حضور هوادار مهیا نیست پس برای برگزاری دیدار هم نمی‌تواند آماده باشد.

گل محمدی در حالی بابت این اتفاق ناراحت بود که احتمال دارد روند بازی امروز باعث تغییر استراتژی فنی تیمش شود. او که مدت‌هاست به دلیل نداشتن مهاجم بلند قامت از پلان B برای سانتر از جناحین و رسیدن به گل بهره نمی‌برد با اضافه شدن یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته می‌تواند به این موضوع بیشتر فکر کند.

دیاباته برای دیدار امروز قطعا غایب خواهد بود اما سانترهای دانیال اسماعیلی فر و سعید صادقی و سروش رفیعی می‌تواند لوکادیا را با توجه به قدرت سرزنی در موقعیت گلزنی قرار دهد تا شاید نقشه مخفی به داد پرسپولیس بیاید و سه امتیاز بازی با هوادار را برای این تیم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها