يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۲۴۷
زمان انتشار: ۰۹:۲۲     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
نشریه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به تغییر و تحولات فوتبال ایران نوشت: کی‌روش در آستانه حضور در نیمکت تیم ملی فوتبال این کشور قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری 598، حضور احتمالی کارلوس کی‌روش در ایران و ائتلاف مجدد وی با مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشورمان موجب شده تا رسانه‌های مختلف عرب زبان نیز به بازگشت احتمالی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران واکنش نشان دهند.

نشریه الرایه قطر در گزارشی با اشاره به تغییر و تحولات مدیریتی در راس فوتبال ایران نوشت: کی‌روش به نیمکت تیم ملی فوتبال ایران بسیار نزدیک است و رسانه‌های ایرانی نیز این موضوع را تایید می‌کنند. وی در کمتر از سه ماه مانده به جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را بر عهده خواهد گرفت تا جایگزین دراگان اسکوچیچ کروات شود.

ادعای بازگشت کارلوس کی‌روش در حالی است که هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال امروز نخستین جلسه رسمی خود را برگزار خواهد کرد تا درباره موضوعات مختلف تصمیم بگیرند. به طور حتم مهمترین موضوع، تکلیف نیمکت تیم ملی فوتبال ایران است. تاج پیش از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون فوتبال وعده داد که برای بازگشت کارلوس‌کی‌روش به تیم ملی فوتبال به صورت جدی با این مربی وارد مذاکره خواهد شد.

سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان نیز شب گذشته در گفت وگویی تلویزیونی اعلام کرد: اگر فدراسیون تصمیم به تغییر کادرفنی تیم ملی بگیرد به آنها کمک می‌کنم.  البته مسئله کی‌روش هم در هاله‌ای از ابهام است. از نظر مدیریتی در این زمان که نزدیک جام‌جهانی هستیم اگر کادر فنی مشخص باشد خیلی بهتر است و هیچ تیمی حاضر به تزلزل کادرفنی‌اش نیست.

 

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها