يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۵۱۳۲۷۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۱۵ شهريور ۱۴۰۱
گمانه‌زنی‌هایی که به واقعیت نزدیک می‌شوند:
در شرایطی که هنوز جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال به پایان نرسیده اما به نظر می‌رسد بازگشت سرمربی پرتغالی سابق به نیمکت تیم ملی قطعی شده باشد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از ورزش سه، تمایل مهدی تاج به تغییر در پست سرمربی تیم ملی است و به نظر می‌رسد اگر مخالفتی جدی علیه کارلوس کی‌روش در هیئت رییسه وجود نداشته باشد این مربی به زودی به ایران بازخواهد گشت تا هدایت تیم ملی فوتبال را در دست بگیرد. 
در حال حاضر خبرنگاران در انتظار پایان این جلسه مهم و اعلام نظر رسمی هیئت رییسه و صحبتهای احسان اصولی سخنگوی فدراسیون در این باره هستند. 


در جلسه امروز هیئت رییسه قرار به رسیدگی به 22 سرفصل مختلف بوده و موضوع تیم ملی آخرین و مهمترین بحث میان اعضاست. 
محمد جماعت مدیر رسانه تیم ملی دقایقی پیش چنین توییت کرده است: به سوای تمام زنده بادها و مرده بادهای هواداری درباره تیم ملی و کادر فنی آن، هیات رییسه فدراسیون فوتبال با توجه به جمیع جهات و ابعاد، بهترین تصمیم را با توجه به صرف و صلاح فوتبال کشور خواهد گرفت .
ادبیات این توییت و استفاده از کلمات صرف و صلاح نکته دار است. همچنین خبرگزاری ایرنا اعلام کرده کی‌روش تا آخر هفته به ایران خواهد آمد و با قراردادی ماهیانه رسما سرمربی تیم ملی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها