امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۵۱۳۲۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۳     ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
اسکوچیچ کار را تعطیل کرد!
سرپرست کنونی تیم ملی به ماجرای برکناری دراگان اسکوچیچ و حضور دوباره کارلوس کی‌روش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری 598، اولین کسی از تیم ملی است که پس از جلسه صبح امروز در مورد اتفاقات رخ‌داده پیرامون فدراسیون فوتبال اظهارنظر می‌کند و مطابق پیش‌بینی‌ها، می‌گوید که مخالف جدایی اسکوچیچ است.

* از اخبار تیم ملی کاملا بی خبرم
او در ابتدا گفت: روح من به‌عنوان مدیر تیم خبر ندارد؛ ما ظهر با آقای اسکوچیچ بودیم. اینکه شما یک مربی دارید و چنین تصمیماتی می‌گیرید اصلا حرفه‌ای نیست. باید به این مربی بگویید شما تا اینجا کار کردید و از این به بعد شما نیستید و یک مربی دیگر می‌آید چون اصول حرفه‌ای‌گری و جوانمردی می‌گوید وقتی با یک مربی قرارداد دارید؛ اصلا درست نیست در حضور او، با یک مربی دیگر صحبت کنید. ما اینجا یک مربی را تضعیف می‌کنیم. از طرفی فدراسیون فوتبال اگر قرار است چنین تصمیمی بگیرد باید از طریق کمیته فنی صورت بگیرد. طبق اساسنامه اگر قرار است درباره یک مربی تصمیم‌گیری شود باید به کمیته فنی برود و از آنجا ابلاغ شود و هیئت‌رئیسه اعلام‌ کند؛ بودن یا نبودن مربی را هیئت‌رئیسه تصویب می‌کند یا نمی‌کند. این روش اصلا جوانمردانه نیست.

* کار اسکوچیچ امروز تعطیل شد
وی افزود: امروز خود آقای اسکوچیچ کنار من بود و ایشان را می‌دیدم؛ این کار اصلا جوانمردانه نیست. این خبر به ایشان هم رسید اما تا اعلام نکنند نمی‌شود. ایشان کار را تعطیل کرد؛ کمک‌هایش در حال آنالیز بودند و کار تعطیل شد و مانده بودند که بروند یا بمانند. می‌گفت این کار اصلا حرفه‌ای نیست؛ وقتی نمی‌خواهید صریح بگویید. همه جای دنیا اول قطع همکاری می‌کنند و سپس با مربی دیگر صحبت می‌کنند؛ اگر هم صحبت می‌کنند در خفا است و علنی نیست. ما باید شخصیت مربی را حفظ کنیم.

* نباید به تیم ملی آسیب بزنیم
سرپرست تیم ملی با اشاره به دیدگاهش عنوان کرد: الان زمان مناسبی هم برای این تصمیم نیست. ما در جام جهانی‌های قبلی زمان داشتیم؛ در جام جهانی ۲۰۱۸، تیم ۴۵ روز در اردو بود و زمان لازم وجود داشت اما الان دو هفته زمان داریم. زمان کم است و جز آسیب به تیم ملی هیچ چیزی گیرمان نمی‌آید. من چند ساعت پیش با آقای اصولی صحبت کردم و گفتم این موضوع جوانمردی نیست؛ گفتند چنین چیزی نیست و شما به کارتان ادامه بدهید. گفتم هر کسی در تیم ملی باشد برای ما افتخار است و شما مجاز هستید که هر کسی را انتخاب کنید ولی جوانمردانه بگویید تا اینجا کار کردیم و دیگر نمی‌توانیم با شما کار کنیم؛ این اصول کار است.

استیلی مخالفتش با حضور کی‌روش را اعلام کرد

* هیچ دیداری با آقای تاج نداشتم
استیلی در مورد دیدار با تاج توضیح داد: ما از زمانی که آقای تاج رئیس فدراسیون شده‌اند جلسه‌ای نداشتیم. من از این مسئله خیلی ناراحتم که نه‌ کادرفنی و نه کادرمدیریتی هیچ‌ جلسه‌ای نداشتیم و کارمان را طبق روال قبل انجام دادیم؛ بچه‌ها را به سفارت اتریش بردیم و کارهای ویزا را پیش بردیم. کادرفنی هم کارهایشان را دنبال می‌کند و بازی بازیکنان را خارج و داخل ایران می‌بینند. هیچ چیزی مشخص نیست؛ من خواهش کردم که جلسه‌ای بگذارید. این حق فدراسیون فوتبال است که با هر کسی که دوست دارد کار کند. تیم ملی متعلق به مردم است؛ بسیار می‌گویند استعفا بده اما تیم ملی متعلق به مردم و کشور است و برای ما به‌عنوان سرباز افتخار است که کنار تیم ملی باشیم اما نظر خود فدراسیون فوتبال است که تصمیم بگیرد که بودن ما به نفع تیم ملی است یا خیر. اگر منافع ملی ایجاب می‌کند که نبودن ما به نفع تیم ملی است، هیچ اصراری به بودن نداریم. بحث فوتبال کشور است و بازی‌های جام جهانی در پیش است.

* از تیم ملی استعفا نمی‌دهم 
او درباره ادامه حضورش در تیم ملی گفت: نمی‌توانم در این‌رابطه اظهارنظر کنم که می‌مانم یا می‌روم. من می‌گویم باید تکلیف مشخص شود اما چون تابه‌حال مشخص نشده نمی‌دانیم چه کاره هستیم. من بعد از این موضوع مصاحبه نکردم و خیلی از رسانه‌ها گفتند استعفا بده؛ گفتم در رابطه با تیم ملی کشور که نمی‌توانیم استعفا بدهیم. این تیم ملی کشورمان است؛ اگر خواستند و می‌توانستیم خدمت کنیم، می‌مانیم؛ اگر نمی‌توانستیم، می‌رویم. من هم همیشه گفته‌ام اگر کسی هست که بهتر از من می‌تواند کمک کند می‌روم و جای من بیاید چون بحث کشورمان است و نباید خودمان را ببینیم

منبع: ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها