أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۲۹۸
زمان انتشار: ۰۹:۵۶     ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
کارلوس کی‌روش همه شرط‌های فدراسیون فوتبال ایران را پذیرفت تا در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی ایران بنشیند.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از مشرق، اگرچه گفته شده بود قرارداد کوتاه‌مدت او تا پایان جام جهانی هزینه‌ای معادل ۹۰۰ هزار یورو روی دوش فدراسیون فوتبال ایران خواهد گذاشت؛ اما حقیقت ماجرا قراردادی ۱۵۰ هزار یورویی است.

چند روز قبل بود که رسانه‌ها از قرارداد ۹۰۰ هزار یورویی نوشتند؛ اما کی‌روش از شنیدن این خبر شگفت‌زده شد و به یکی از طرف‌های مذاکره گفت: «اخباری که درباره مذاکرات ما منتشر شده دور از واقعیت است. آخرین قرارداد من با ایران سالی ۱/۲ میلیون یورو بود. چگونه می‌شود باور کرد که من در شرایط کنونی پیشنهاد ۳/۶ میلیون یورو در سال بدهم؟»
آنچه قطعی است اینکه تمام شرط‌های فدراسیون فوتبال مورد موافقت کی‌روش قرار گرفته. حتی این مرد پرتغالی پذیرفته به ازای ۱۵۰ هزار یورو برای سه ماه روی نیمکت تیم ملی بنشیند که همین نشان می‌دهد تا چه اندازه برای نشستن دوباره روی نیمکت تیم ملی ایران عطش دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها