أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۵۱۳۲۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۱۶ شهريور ۱۴۰۱
وزارت حمل و نقل سوریه اعلام کرد که در پی تجاوز شب گذشته رژیم صهیونیستی به فرودگاه حلب سوریه، پروازهای برنامه‌ریزی شده از این فرودگاه بین‌المللی به فرودگاه دمشق منتقل شد.

به گزارش پایگاه خبری 598 به نقل از سانا، وزارت حمل و نقل دولت سوریه اعلام کرد که در پی اقدام رژیم صهیونیستی در هدف قرار دادن فرودگاه حلب و خروج آن از سرویس دهی، از شامگاه سه‌شنبه همه پروازهای برنامه‌ریزی شده از طریق فرودگاه بین المللی حلب به فرودگاه بین المللی دمشق منتقل شده است.

این وزارتخانه با انتشار یک بیانیه‌ از مسافران خواست تا زمان بازسازی خسارات وارده به فرودگاه حلب و بازگشت آن به سرویس دهی مجدد، برنامه سفر و پرواز خود را با شرکت‌های هواپیمایی و دفاتر مربوطه هماهنگ کنند.

رژیم صهیونیستی، سه شنبه‌شب فرودگاه بین المللی حلب را با چند فروند موشک هدف قرار داد که به خروج آن از سرویس دهی منجر شد.

یک منبع نظامی به سانا گفت: حدود ساعت ۲۰:۱۶ شامگاه سه شنبه، دشمن اسرائیلی با شلیک چند موشک از سمت مدیترانه در غرب لاذقیه، فرودگاه بین‌المللی حلب را هدف قرار داد‌.

این منبع افزود: تجاوز مذکور خسارات مادی به باند هواپیماهای مسافربری فرودگاه وارد آورد و آن را از سرویس دهی خارج کرد.

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها